Geloasă?

204 18 0
                                    

   M-am așezat în bancă, cu un zâmbet uriaș pe buze. Eram mega-fericită ca Naruto nu a fost încă "revendicat", iar Karin chiar pare o fată de treabă. Că venii vorba de băieți, la pauză trebuie să vorbesc cu prietena mea despre discuția ei cu Sasuke.
  
   Chicotesc și îmi pun capul în palmă. Mă uitam în gol, în timp ce clasa se umplea încet-încet. La un moment-dat intră Neji:

Neji: Hinataaa!

Hinata: Da, Neji nii-san?

Neji: O iubesc pe Hanabi, dar cred că putem fi amândoi de acord că e un mic-mare monstruleț când vine vorba de trezitul de dimineață!

Hinata: Ah, deci te-a mușcat și pe tine... Credeam că are numai cu mine ceva... spun și încep să râd.

   Ora de mate a trecut greu, iar în pauză am ieșit afară, să iau niște aer, dar de nicăieri... Apare Naruto.

Naruto: Bună, Hinata!

Hinata: Hei...

Naruto: De ce ai fugit azi-dimineață?

   Surprinsă de întrebarea lui, ridic capul. Făcusem ochii mari și roșisem mai ceva ca o pătlăgea.

Hinata: P-p-păi... Ad-dică... E-eu...

Naruto: Stai, nu-mi spune! Erai geloasă!

Hinata: C-ce?! N-nu e a-a-adevarat!

Naruto: Nicio șansă! Am aflat, te-am descifrat!

   Am dat să plec, dar mi-a pus mâna pe umăr, făcându-mă să mă întorc spre el. Apoi mă cuprinse într-o îmbrățișare caldă și strânsă. I-am răspuns la îmbrățișare. Aș fi putut sta acolo o veșnicie! Dar... A trebuit să vină Sakura...

Sakura: BAKA, Naruto! Lasă fata în pace!

   Îi fac semn Sakurei să tacă.

Hinata: El nu-mi făcea nimic. Doar mă îmbrățișa.

Sakura: Nu creeed! Sunteți... ÎMPREUNĂ?

Naru&Hina: CEE??

Sakura: Aww! Ce drăguț!

   M-am uitat la Naruto. El s-a apecat, mi-a dat un mic sărut pe obraz și m-a ciufulit. Apoi a plecat, făcându-mi cu ochiul.

Sakura: Ah... Ce frumoasă e dragosea!!

   Afișez un zâmbet malefic.

Hinata: Că veni vorba de dragoste...

A special person [NaruHina] - Partea I (Postez Rar)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum