Doslov

1.2K 141 40
                                    

Puf, a už je to tady.

Já vím, že jste někteří chtěli víc dílů, ale... No, vysvětlila jsem to trochu níž. Myslím, že se to ale i přes svou krátkost vyplatilo,  no ne? :)

Opět jste mě příjemně překvapili (tohle je věčný problém, ale tak dejme tomu, že se mezi vámi děvčaty schovává i nějaký ten kluk) číslama u tohoto příběhu, kterých jsme nabrali tolik za tak krátkou dobu - wau! Vážně, je to skvělý. Miluju vás.

Nechci teďka děkovat jmenovitě, ale rozhodně mé velké díky patří všem, kteří votovali, ale hlavně těm, kteří komentovali - děkuju hrozně moc! Komentáře jsou na wattpadu to nejlepší, a kdybych si měla vybrat mezi čtením příběhů a čtením vašich komentářů, vybrala bych si komenty, protože ty jsou většinou tak awww :3 Už jsem říkala, že vás miluju?

K samotnému příběhu - věděla jsem, že uteče k sestře, už od začátku. Věděla jsem i důvod jejího útěku, i když původně to mělo být ještě rozepsanější a Aimee se měla hodně rozhodovat, za což se omlouvám, že jsem to tak urychlila. To je prostě ta nevýhoda wattpadu - když chcete opravit nějakou dějovou nesrovnalost na začátku příběhu nebo vložit mezi kapitoly ještě jednu, tak to prostě nemůžete. Je to těžký, ale psát se s tím dá.

Ale opět jsem se odklonila od toho, co jsem chtěla říct, bravo Icio. Ta věc je ta, proč jsem vůbec začala psát story s dějem posazeným na homosexualitě. Protože to tu nikde nevidím, i když je to docela aktuální téma. Pořád vidím v složce teen fikce (a teď se nezlobte, ale je to tak, že je tu těchto storek opravdu až přespříliš) fanfikce na Harryho, fanfikce na Zayna, fanfikce na Biebra a Dylana O'Briena, ale ještě jsem tu neviděla žádný známější příběh zaměřený na homosexuály (prasárny nepočítám). Přišlo mi to nefér vůči nim, že když si chce někdo takový přečíst příběh, do kterého by se vžil, tak nemůže, protože to tu prostě není. A já vím, proč to lidi nechtěj psát. Ono to totiž tolik views a votů jako fanfikce na někoho o kom je fanfikcí celý arzenál, nezíská. A to je - nezlobte se na mě - docela smutný.

Rozhodně budu v psaní stories o homosexuálech pokračovat, možná to bude další Short Story, nebo se pustím do běžného příběhu. To je všechno, co jsem k tomuto chtěla říct.

Skrz tuhle děkovačku bych si chtěla udělat i malou reklamu na moji novou ne tolik short story Finding May, která se co nevidět rozjede :). Odkaz vám hodím do komentářů.

Ještě jednou vám chci moc poděkovat, že moje příběhy čtěte :). A nezapomeňte že vás všechny miluju.

Vaše Icia Linz.




With Love, AimeeKde žijí příběhy. Začni objevovat