MASCA

1.1K 35 4
                                    

Dupa ce am impartit premiul de dimineata am decis sa mai duc pe la destepti aia,am un sediu acolo in mijlocul unei paduri.
Cand sa pornesc masina imi suna telefonul.
Era numar ascuns,am inchis nu am chef de copchilasi care nu au ce face!
Cand sa dau de cheie suna iar,de data asta radpund.
-Cine esti si ce vrei?Intreb eu indiferenta si un pic enervata.
-Vreau sa facem o echipa Ana!
-Poftim...cine esti?
-Secret...stiu cu ce te ocupi,tu esti o fata foarte rea pisicuto!
-Mai dute!
-Oriunde cu tine!
-Termina...zi-mi cine esti,am treaba!
-Ai dreptate,acel transport de droguri nu poate astepta!
-De unde sti?
-Sursele mele.
-Stii ceva...ai dreptate acel transport nu poate astepta...hai pa misteriosule!
-Pa papusa!
Apoi inchide...ce nesimtit.
De unde stie acest tip cu ce ma ocup eu!Nenorocitul...oricum nu-mi fac griji...nici de politie nici de nimic.Ii am pe toti la degetul mic.
Cand ajung acolo imi acopar fata si intru in cladire daca o pot numi asa!Totul era prafuit,jegos,mucegait...asa si trebuie...doar biroul meu este singura camera decorata de aici.
Dupa ce dau cateva telefoane si semnez cu sange niste acte,da,ai citit bine "sange",v.am spus,sunt o criminala!
Nu cred ca vreti sa stiti ce se afla la subsolul acestiu depozit.
Acum dupa ce am terminat cu acele hartoage si dat telefoane am plecat inapoi acasa,este ceasul 22:30 la 02:00 trebuie sa fiu in padure,transportul.Cand ma vad acasa imi fac un dus si ma bag la somn.
Al dracu ceas...este ora 01:00 iar eu trebuie sa ma pregatesc,imi iau pe mine o salopeta neagra foarte mulata si o pereche de platforme stil ghetuta,pistolul,electro-socul,parul prins in coc,masca,si atat.
Imi astup numerele de la masina si pornesc spre locul corespunzator.

O FATA REAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum