MAFIA LA PUTERE

439 13 0
                                    

Este ceasul 14:09 o zi normala.Pana diseara cand va incepe razboiul.
Stau cu iubi pe cana pea si ne pupacim
-O sa-i batem!
-Asta sper si eu!
Si ma pupa parinteste pe frunte.
..............
.............
.............
.............
..............
..............
S-a facut ceasul 23:00 iar eu ma pregatesc,imi iau vesta anti-glont si o salopeta neagra,botinele mele negre si pistoul .
Cand sm ajuns acolo ....parca era iadul pe pamant...toti aveau masti de draci!
Ne-am uitat unul la altul si am clatinat din cap,semn ca vom incepe si ca vom termina repede,erau niste slabanogi... din cateva focuri de arma i-am terminat...nu stiu de ce s-au pus cu noi?!
Dupa acest mic razboi am mers spre casa unde ne-am facut un dus,apoi ne-am mai giugiulit un puc si la culcare.
Restul zilelor su trecut repede,s-au intamplat chestii normale,la munca nu am treabs,nu sm pkangeri nimic,relatia mea cu Gabi s-a imbunatatit si a lui Ecaterina si a lui Andrei la fel,din acea seara sunt tot mai apropiati.
Azi sm de gand sa o vizitez pe bunica,mi-am luat numai haine negre si untrandafit alb.
Ajunsa la cimitir ii las floare pup crucea si incep sa plang!
Lacrimi amare!De ce?...de ce a trebuit sa plece?
Nu e aici,dar eu inca o mai simt!
Ma vegheaza ....constant!
Dupa inainte de plecare am mai pupat odata crucea si am plecat acasa.

O FATA REAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum