!START!

1.4K 48 2
                                    

Este dimineata,ma ridic din pat cu cea mai mare lene posibila si cu pasi de felina tot odata ma indrept spre baie,imi fac siesta apoi urmatoarea directie a fost sifonierul.
Imi aleg o pereche de colanti negri,un tricou negru,ghetele in picioare,parul lasat in voie si indreptat,geaca de piele cu tinte,telefonul,cateva inele si atat.
Imi iau cheile de la masina si urmatoarea statie a fost casa unei prietene...pe nume Ecaterina...are 20 de ani,blonda,ochii verzi ca 2 smaralde si stilul ceva gen eu...doar ca putintel mai finut.
Cand ajung in fata porti ei claxonez de 2 ori si o vad iesind pe poarta ,era imbracata cu o pereche de colanti negri cu tinte si rupturi,un maieu mai larg negru,parul ei blond acum avea suvite negre,inele negre,bratari la fel,si o manusa cu tinte la o mana.
Era machiata la fel ca mine,natural(tus,rimel,fond de ten,ruj rosu).
-Pregatita?
-Ca de fiecare data!
Dupa micuta nostra discutie am pornit la drum,ne asteapta o cursa si trebuie castigata.
Cand am ajuns acolo toti se dadeau din calea noastra...stiu...nu e ceva WOW...dar mergea si un covor rosu.
S-a aizit un START iar cursa a inceput ...mi-am luat masinuta si am gonit spre pista...am fost cea mai tare plus Ecaterina normal.
La final acel om ne-a anuntat castigatorii!
De ce "castigatorii",pentru ca suntem echipe cate 2.
-IAR ECHIPA CASTIGATOARE ESTE "O BLONDA SI-O BRUNETA"
Nu am schitat nimic,ne-am dus pe scena si am luat cecul care are o valoare extrem de mare.
Dupa ce am luat cecul amandoua ne-am dus direct la mall,ne-am luat ceva de la "M" si am mers la mine acasa unde am pus muzica asa ca sunet de fundal dupa am vorbit.
Pe la ora 21:00 a plecat si my best friend la casa ei,dupa mi-am facut si eu un dus apoi am intrat putin pe facebook apoi pe ask si dupa m-am pus la culcare.

O FATA REAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum