ve geldi ve kapiyi acti sonra benim nerde oldugumu sordular hemen babam yok dedi sonra adam yer alti ipi gordu hemen yaklasti annem onune cikti kardesim hi dedi adam kapiyi acdi beni aldi kucakliyarak babam pesimden kostu ama yetisemedi annem kostu yere dustu kardesim kaldi o gun nefret etigim gun oldu bende yoruldum ve biraktim kendimi…
firtna olucagi icin gemiye binmedik yaya gideceken pasa diye adam kullagima yaklasip bizim saraydan geldigimizi soyleme dedi …
bende kafami tamam anlaminda saladim …
bir yere yemek yemeye gittik hemen corba getirdiler ben yemedim pasa yedi ama dediki sen tabagini bitirmiyeceksen ben yiyeyim dedi ve sonra aldi dediki bundan sonra yemek yok hemen corbayi onume aldim ve asagi dogru doktümm sonara adam el kaldirdi kostum bir basaka adama bana yardim et ne olur yardime et herkes yemegine dondu bunlar saraydan geldi dedim bpve sonra adamlar bicaklari cikardi hemen o arada cikip kactim adam pesimden geldi bicakal…
Kuularin agzindan…
bir ses duydum hemen caliklara kostum bi kiz bir adam adam kizi oldurecek hemen gidip yardim etim .
kizi kurdardim adamlar geldiler kizi alcaken kiz bana ben nasaya beni bul bu ip goster beni buldugunda tamami …
Nasyanin agzindan…
beni kurtaran cocuk iyi bir cocuk bana yardim ettmesini istedim yardim etticek ismi iskender aslinda o buraya asker olmak icin gelmis oda benim gibi dilimiz ayni buraya geldigi icin ismini iskender koymuslar gercek ismi alexsandır …
hemen golge diyen kadin beni arbaya koydu adam iceri girdi 9 saatlik yolculuk tan sonra at durdu beni indirdiler hemen arkamdan adam durdu golge girdi sonra cennet kalfa dedikleri kadin geldi…