ben anastasya 18 yasindayim bana nasyada diyorlar ben kardesim ,baba ,anne var
sabah oldu mavi ustumu giydiim patpazel bana atlari beslememi istedi ama ben kabul ettmedim cunku bugun kizlarla uzum eziyecyizarkadaslar kesmiyorum devam etiriyorum ama annastasya baska dil konusuyo ingilizce ,almanca gibi bende turkceye ceviriyorum herkese kelimeleri degsik yaparsam o ingilizceye turk ceye cevirmis olucak .
bugun kizlarla uzum eziyecyizzz...
hemen karrdessim aldim ve uzum ocagani gittik ...
kizlar orda uzum ezip sarki soyluyorlardi ustleri batmisin diye baceklerine kadar cekimisler benide kardesime uzum verdim yemesi icin oda eline alip yedi biryerde sonra sarki soyledik sarki boyleydi ...gontarisya hon nanina honnnn
gontarisya hon nanina honnnn
onstarisaa nasya nasya nasya nasyaaaa
obllaka loblaka loblaka lodasonra babaanne geldii; nasya senin burdamiyimdin ...
anasatasya: evit patpezel ne oluurr kaliyim ...
patpazel babaanne: tememim ancak sen sonra atilara yem vericeksin anlasildi amma uzum ezdikden sonra dikatli olun kucuk erkekler ayakalarinizi izleeer...
hep birber peki patpazel sonra kardesim kucuk erkek gordu camda o kucuk erkek annastayaya asik demek nasyanin ayaklarina bakiyor hemen tomo dedi kardesim el gosterek ...
tomo 7 yasinda bir erkek cocuk hemen salldan cikip
tomonun pesinden kostum tomoyu yere yatarip onu minciklamaya basladim annem hemen nasya dedi tomonun. uzerinden kalktim .hii bu arada babam koyun sahibi soyleyim annedeAnnem: nasya sen napiyorsun cik yukariya dikislerini bittir cabuk dudagimi buktum ve gitticeken atim gelimis hemen ona bindim: ucuruma gittim ...
kesiyorummm......