Padisahlik Devri basliyor

391 8 1
                                    

yatayim ...
Sabah oldu cariyelerden 8 tane cahriye geldi beni uyandirip ustumu dikmeye basladilar kirmizi ,siyah ustu giydim ve cariyelerden biri...
Cariye: padisahim zizi bekeleyen kullar ve cariyeler valideler var ama lakin siz hazirmisiniz ...
ahmed: hazirim cariye hazirim gitt soyle geliyorummm
Cariye: peki sultanim
cariyeler cikti...
O guzel anastasyanin yuzune baktim acaba ondan guzelerimi var yoksa benim icinmi guzel anlamiyorum cok guzel lakin cok giuzel
sonra kapi caldi hemen sert adimlarla adalet kulesine yurudum kapi acildi safiye sultan yanima yaklasarak bugun herkesin sultani yarin herkesin padisahi padisah olucaksin lakin kendini ezdirmiyeceksin padisahim ve basima padisahlik kapimi takti kardesim mustafayi benim oldurtmeye calistilar ayni abimi oldurdugu gibi asla yapmicam kardesimi olduremem o daha kucuk ve ordan ciktim arkamdan kullarim ve tam kapiya geldik bir kull Destullll Sultan Ahmedddd Haaannn kapillar acildi butun herkes egildi sonra kapatin kaplari dedim ve kapatirdim su dedim ve su verdi ictim bunu yapamiycam dedim ve geri cekilceken birden arkamdan sultanim eger geri giderseniz bunun geri donusu olmaz eger ilk adiminizi atarsiniz padisah olup tahta cikip yedi cihanin sultani olursun lakin cikmasaniz bu yedi cihan mustafa sehsadenin olucak bu yuzden oraya cikip aslan gibi duracaksiniz sultanim cikip kimin padisah oldugnu gosterin ...
kapilari acin yine Dessstullllll Suuuulllltannnn Ahmmmmedd haaaann dedi ve kapilar acildi bikere daha herkes egildi direk...
oturdum badithtima ve soze boyle basladim eyyy kullarim ben kardesim mustafayi oldurtmeyecegim ben zavalli hic gunahi olmayan kardesimi oldurtmeyecegim lakin sizde bu masum insanlarin mezarina gittmeyeceksiniz sizede bu kadar diyorum agir bir seklide kalktim ve kaordora dogru yoneldim...ve arkamdan soyle sesler geldi padisahim cok padisssaahhhim coooooooooooooookkkkk yasa
Carsida olan olaylar...

bune ya 18 uasindaki cocukmu tahti yonelticek...
hemen indiriler onu tahtan...
evet ...
eyyy aieli siz kucuk diyorsunuz ama sultanimiz gunahi olmayan kardesini oldurtmeyecek sizde burda cne calarsiniz iste hunkar budur...
ve sonra padisahim cok yasa padisahim cok yasa...

her kese iyi gunler ama biraz yorgunum afedin beni

Muhteşem Yüzyıl KösemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin