Mereu viata ne tratează ca pe niște jucarii, ne manipulează cum are chef și când e totul lapte și miere ea trebuie să facă astfel încât să fie totul amar și negru . Să stam și să suferim până când, după mult timp,va veni acel cineva care va repara TOTUL, iar când va pleca va lăsa un mic gol și o mică ruptură în inima ta.
Cel puțin așa gandesc eu.
Ultimii doi ani au fost cei mai frumoși din viața mea.
Am un iubit care știu ca mă iubește necondiționat și și.ar da viata pentru mine și eu la fel, am intrat la liceul la care am vrut , am cei mai tari bff care mă susțin necondiționat și cu care pot vorbi despre orice și radem pe seama celui mai mic și inutil lucru.
Până când, vara trecută...
Hei! Sunt Maria și mâine fac 16 ani yaay! Va dați seama 16 ani ?! Totul merge ca pe roate , iar Harry, prietenul meu,se pare ca îmi va pregăti o surpriză de ziua mea, împreună cu bff-ul meu Taylor .
O iubesc pe fata asta . Ne stim de la 3 ani și tot la fel de nebuna e cu toate capriciile sale.
În fiecare seara stau și vorbesc cu Harry pe skype despre ORICE lucru,până la cel mai mic și inutil detaliu pe care l-am văzut pe strada . Mă simt atât de bine și atât de fericita în preajma lui, clar e jumătatea mea, nu știu ce m-as face fără el.
În ultimele zile a fost mai distant față de mine,cred ca vrea să mă faca să cred ca nu mi-a luat nimic. Totuși pare prea abătut .
-Iub , ce ai pățit ? De ce ești atât de rece în ultima vreme ?
-Nu am nimic, nu îți fă griji.
-Tu ai ceva . Te rog zi-mi și vom rezolva problema împreună.
-Nu pot să te ranesc după tot ce am trăit împreună.
-Harry începi să mă sperii. Ce s-a intamplat!?
-Știi acel sentiment pur ,simplu și plin de multă emoție pe care îl aveam la începutul relației? A început să se risipească încetul cu incetul...au fost atâtea momente frumoase pe care le-am avut împreună și care nu aș vrea să dispară...
-A deci te desparți de mine ,exact înainte de ziua mea. Ce frumos cadou de ziua mea...TE URASC.
Și închid conversația
-Tay,urgență de gradul 6.
-În 5 minute ajung.
Ce s-a întâmplat?
-M-am despărțit de Harry. -și îi povestesc totul,după încep să plang-
-Vai atat de rău îmi pare, nu trebuia să se întâmple așa..NENOROCITUL CAND IL VAD II TAI CAPUL SI-L PUN LA CONDENSAT !!!
-Murat voiai să zici,surioară . -și apare pe geam Adam-
Adam e unul dintre bff-ii mei băieți, fratele lui Taylor si nu se suporta aproape deloc. Se bat în fiecare zi pe subiecte inutile. Imatur nu ??
-Îl iau la bătaie când îmi apare în față. Nu va scăpa nepedepsit.
-Fatoo , nu merită sa-ti strici rimelul pentru un idiot da?
Îi iubesc le nebunii ăștia 2,mereu mă ajuta și au încredere în mine când nici eu nu mai am.
Foarte frumos am întâmpinat cei 16 ani, am renunțat la toata petrecerea pe care o organizasem cu o lună inainte și am stat în casă și m-am uitat la The Vampire Diaries cu Taylor și borcanul de Nutella. Normal ca bff-ii mei nu puteau să lase să îmi petrec ziua de naștere așa, normal ca m-au scos din casă și am mers la cea mai bună cofetărie din oraș și am mâncat pe rupte (din banii lui Adam desigur)
Asta e povestea mea.
Revenind la prezent....
Școala a început deja de 2 săptămâni și Harry s-a cuplat cu Diana,cea mai bârfitoare și fitoasa fata din liceu . Nu i-am dat importanță .
La sfârsitul lui octombrie urma să mergem intr-o excursie la Sibiu , unde voi devasta magazinele cu fetele mele.
Din câte am înțeles mai vine o clasă în excursie, nu prea cunosc de acolo multă lume, cine știe...
CITEȘTI
If Only
RomanceDe ce soarta plănuiește întâlnirea a două persoane,le lăsa să trăiască clipă iar după distruge TOTUL în cel mai drastic mod? De ce fiecare dintre noi simte ceva pentru o anumită persoană , dar nu și reciproc? De ce niciodată nu iese totul după cum...