Au trecut 3 săptămâni de la accident .
Eu și Anne am dormit la Tay. Am făcut noapte albă și ne-am uitat la filme gen thriller. Nu cred ca am făcut bine lasand-o pe Anne să se uite ca poate ne va tăia când dormim, dar a meritat riscul :)))
Din fericire nu am pățit nimic, dar Adam...
Adam's room.
Anne ia satârul din bucătărie și merge la Adam în cameră .
An: Scoala-te ba!!! Am venit să te ucid!! și face o față malefica
A: Hopaaa irascibilo! Calmă-te!! Și dispari din camera mea!
An: Vezi ca eu îs aia care am în mâna satârul.
A: Și eu îs ăla care are tigaia Dry Cooker sub pat . se repede și o ia.
An: Gata man! Ai câștigat runda asta. Dar ne mai vedem noi. Și iese din camera,afișând un zâmbet malefic. Mă sperie.
M: Tay, trezireaaaa!!! E 11:30 și tu dormi de rupi!
T: E casa mea,dorm cât vreau.
M: Pe cine văd eu pe geam?! Dacă nu e chiar Damon la bustul gol !! Și zic mirată.
T: Nu iti mergee. Nu mă ridic din pat.
Și vine Anne.
An: Nu se poate!!! Dacă ăla nu e Dylan O'Brien să nu mai văd soarele!!
T: Tot nu mă ridic.
Aduce Adam o găleată cu apă rece.
T: #%%#%#&#&#%&%&$$#%&$##%%3#!!! Și îl loveste
A: Mai ușor cu vocabularul asta!! Auuu!!! Mă duc să te spun lui mami. Zice cu o voce de copilas mic
T: Mama nu e acasă.
A: Ba e . Nu se poate sa nu fiee!!! tot aceeași voce de copilas mic și prost. Nu ca nu ar fi unul.
Îmi suna telefonul
M: Alo! Hei Eliza! Ce faci? Nu te cred! Serios? Ooo să îmi dai detalii după,da??! Te pup! Pa!
T: Ce s-a întâmplat?
M: Eliza și Mike vor ieși la o intalnire!!!
T: Nu se poateee!!! Dacă nu ne zice TOT ce s-a întâmplat, e moartă!! Chiar,și noi ce vom face azi?!
M: Te gândești la ce mă gândesc și eu?!
An: Ca Adam e prea prost să realizeze ca maica-sa e în Germania?! Și râde.
M: Si asta. Dar altceva
M,T: SHOPPING!!! Hai să mergem!!!
La mall.
M: Nu creeed !!! REDUCERI PESTE TOT!!
T: Nu mai iesim azi din mall :)))
Eliza's home.
Oau . Prima întâlnire cu Mike. Mă întreb unde mă va duce. Nu știu cu ce să mă îmbrac. PANICA.
Le din pe fete
E: Cu ce doamne să mă îmbrac?!
T: Ia-ti bluza aia albă cu guler negru
M: Și părul lasati-l desprins
T: Ia-ti UGG-urile
M: Și nu uita de geaca aia maro care merge SUPER BINE. Și o pereche de blugi ceva :))
E: Va iub mult. Va pupăcesc.
T,M: Și noi!!
Le iubesc pe fetele astea. Mă ajuta mereu. Sper acum ca totul să decurgă bine..
J:bate la ușă. Hei,surioară! Ce faci? Uuu,unde mergi?
E: Nu te mai prefă de parcă nu ai ascultat ce am vorbit cu Maria. Și îi scoate limba
J: Bine,bine. Dar dacă te deranjează Mike cu ceva, se va adeveri faza cu extratereștrii. Va face o mică excursie le Marte. fata maleficaa.
E: Calmeaza-te.
J: Fără stres. Și ai grijă ce zici și ce mănânci :))) hai ca eu trebuie să plec. Mă duc la Nial. Paaa suriii. și îmi ciufulește părul și fuge. Măcar e bine ca nu am apucat să mi-l fac .
E: Te prind eu când ajung acasă,stai fara grijă!!!
E aproape 2. O,nu . Eu încă nu am ajuns. Nu pot să întârzii la prima întâlnire!! Se va supăra rău pe mine!! Merg cât de repede pot când dau peste...
Mk: Hei!! Unde mergeți atât de grabita,domnișoară?!
E: Salut!! Pai mă întâlnesc cunun băiat,nimic important.
Mk: Se pare ca băiatul acela este tare norocos.
Ajungem la un fast-food unde poți mânca cu mâna. Tipic lui, dar îmi place ca a ales locul asta.
Mk: O porție mare de aripioare picante și un suc, va rog!!
E: O porție de aripioare cu cartofi prajiti și un suc!
Vine mâncarea.
Chelnerul: Poftă bună!
E: Da-mi si mie aripioare de alea!! Doar nu pot fi ATAT de picante. și iau o gură. DA-MI APA, NU MAI POOT!!
Mk: îi da sucul. Ti-am zis ca sunt picante. și râde.
E: Tu taci. Vezi ca ai ceva pe hanorac . Sos cred :))))
Mk: Nu se poateee!!! Nici nu m-am atins cu maneca de sos. și încearcă să se steargă.
E: Deci nu sunt numai eu neîndemânatica la prima întâlnire. Poate n-ai să verși nimic pe mine.
Mk: Încerc :))
Vine nota. O ia Mike, și scoate banii.
E: De ce plătești tu?!
Mk: Vrei să te ung cu sos? Asta credeam și eu. și duce nota.
În același fast-food se afla la etaj o sală de jocuri. Jucăm hockey de masă și se vede ca mă lăsa să câștig. Mergem să jucăm biliard iar eu nu stiu să joc. Vine pe la spatele meu și îmi arată cum să joc. Adorabil. Mai jucăm și bowling și a fost scor egal, mai jucăm și niște jocuri pe consolele alea,și mergem la acele tolomate unde îmi câștiga un urs imens de plus ❤ . Îl lăsa acolo venind după ce terminam întâlnirea sa îl luăm .
Mergem prin parc, și ne așezam pe o bancă.
Între timp.....
Adam's mind.
Astăzi am prima întâlnire cu Lav. Adica e mai mult o ieseala. Am de gând să o duc la patinoar. Doar e februarie . Merg să o iau de acasă, și ne îndreptăm spre patinoar. E SUPER plin .
L: Poate nu voi cădea :)))
A: Te țin eu. Stai fără grijă.
După 2 ore și ceva,ne-am plictisit să ne tot învârtim în cerc, astfel am mers la o cafenea să bem o ciocolată caldă, să ne mai încălzim. După avem de gand să mergem să ne plimbam prin parc,pentru ca orașul e mic și nu găsești multe lucruri de facut aici.
Între timp...
J: Mai vrei să mai jucăm o runda de CS?
N: Nu,m-am plictisit . Vreau să îl scot pe LupK din casă, la o plimbare.
J: Poate îl dresezi să îl muste pe poștaș :))
N: A făcut asta deja. I-a rupt pantalonii și i s-au văzut boxerii cu Batman :)) și radem amândoi.
J: A terorizat postașul . Sunt mândru de el . *lacrima* Mă lași să îl plimb?
N: Dacă nu îi dai drumul când vezi poștașul . și râde.
În mall.
M: Doamne, sunt epuizata!!! Dar, totuși, a meritat. și îi arat puloverul pe care mi l-am cumpărat
T: E adorabil!!! OMG!! REDUCERI DE 70% IN TERRANOVA!!
M: Acolo mergem!!! și râdem . Mai ai bani,nu ??
T: Pai la ce reduceri DITAMAI au fost, normal. Tu ?
M: Mai am câțiva, dar îi păstrez. ajungem în Terranova. O doamne ce cercei frumoși!!! și merg spre casa de marcat.
T: râde. Ești culmea!!
Eliza's mind.
Îmi place mult să ma plimb cu Mike, mai ales ca are niște replici DEMENTIALE. Își bate joc de toți oamenii de pe stradă . A venit la noi un țigan cu o portocala , iar noi nu l-am văzut . Și rădeam . A început să ne imjure. După ce s-a îndepărtat , Mike i-a zis :
Mk: Ce vrei , baaa???!! tiganul intoarce capul . FUGI,FUGI,FUGI!!!
Alergăm ce alergăm , și dam peste Lupk.
E: Hiii!!! Ce faci , Lupk?! O duci bine,nu-i așa? Da, așa e ! Da așa e! și vorbește cu o voce de copil.
N: Salut și tie!! Pai normal, dacă are cel mai jmeker stapan.
J: Să nu exagerăm.
E: îi ciufulește părul. Răzbunare dulce,fratioare!!
J: Bine,mi-am meritat-o. Ce faceti?
Mk: Ne plimbam. Voi?
N: Suntem pe luna și căutăm zacuscă ^.^
E: Frum. Hai ca va lăsăm . Pup!!
J,N: Paaa!!!
J: Totuși,despre ce zacuscă vorbeai?
N: Crezi ca și știu?! Am băut prea mult spirt.
J: Observ. Hei, alea nu-s fetele?!
Și se îndreaptă spre mine și Tay.
J: Ce faci pui? și mă îmbrățișează
N: Ce doamne ati facut? Ati jefuit mall-ul?!
T: Ne-a jefuit el pe noi!!
M: Reducerile-s de vină. Ele ne-au jefuit pe noi.
M,T : Dar a meritat și le arătăm pungile.
N,J: Oau. Și mai aveți ceva bani?! :)))
T,M: Normal. Au fost reduceri .
N: Niciodată nu voi înțelege fetele .
T: Nici nu trebuie. și râde.
Lav's mind.
A fost SUPER distractiv, chiar dacă am dat peste un copilas mic și era să cada :)))) noroc ca m-a ținut Adam și nu am căzut. Este SUPER dragut și grijuliu, și cred ca va ieși ceva frumos din tot ce s-a întâmplat.
Este seara. Iar pe străzi erau multe luminițe. Orașul pare de poveste.
M-a condus până la casa Mariei, fiindcă aici voi sta o perioadă.
Eliza's mind.
Azi a fost super-distractiv. Mike a atât de dulce, neindemanatic,amuzant și grijuliu în același timp.
E tare băiatul asta
Trebuie să le povestesc totul fetelor.
E: povestindu-le tot
M,T: Ce adorabil!!
T: Norocoaselor!! Vreau și eu un pociolat!!
E: Stai calma ca-ti găsim și tie unul :))
M: Ceva pretenții referitor la el?
T: Sa-i aibă pătrățele , să fie blond cu ochi albastri
M,E: NU CERE IMPOSIBILUL!!
M:Fetelor eu ies de pe skype. Noapte bună!!
E: Somn ușor!!
T: Pupici !!Gataa capitolul. ❤❤
CITEȘTI
If Only
RomanceDe ce soarta plănuiește întâlnirea a două persoane,le lăsa să trăiască clipă iar după distruge TOTUL în cel mai drastic mod? De ce fiecare dintre noi simte ceva pentru o anumită persoană , dar nu și reciproc? De ce niciodată nu iese totul după cum...