Rapirea

60 5 0
                                    

PESTE o lună.
Nu-ti vine să cred!!! Mâine fac o lună de când sunt cu Jackson!!! Oare îmi va plănui ceva??
Acum suntem toate fetele acasă la Eliza, iar băieții sunt la Adam,peste drum :)))
El: Buun,despre ce vom vorbi în această seara??
T: De pătrățelele PERFECTE ale lui Damon din TVD?
El: Altă dată .
A: Despre Crăciun??
C: Cadouri ❤
M: Despre băieți,asa-i?
El: Normal,dar nu despre orice băieți. Care începe prima?? Nici o voluntară!? Ok,învârtim cu sticla care se invarte spre..Anne.
A: Acilea-s !! Așa,eu zic? Ok..pai, nu a fost nimic special între mine și Ian,îl URASC, e atât de fitos, și se și înțelege bine cu Harry, care e un nesuferit, deci, nu mai vorbesc cu el. Pe caand..și ne arată o poza cu Stephan din The Vampire Diaries. Asta e iubirea mea de acum .
M: Nu uita mâncarea !! :))
A: Cum sa-mi uit viața??
M: se invarte spre mine.Eu sunt acum? Ok...și le-am povestit la fete cum a decurs prima întâlnire,cum mâine urmează să facem o lună și toate alea..
Toate fetele : Ooooo,ce drăguț!!! Ne faci domnișoare de onoare daa??!
M: Normal. Dacă aveți și partener desigur.
Intră pe geam Adam,doamne copilul ăsta își face de cap: Eiii, acum ai și pretenții. Ce fac fetele???
El: Bine până să fii venit tu. AFARA DIN CASA MEA SAU TE DAU PE MANA POLITIEI!! A fugit ca un cățeluș speriat. O ADOR pe fata asta.
Toată noaptea am stat și am vobit despre seriale, despre toate zvonurile care circulă despre diferite vedete,am făcut maraton de film, logic ca te-am uitat la TVD, și fără companie din partea băieților care ne spionau nu se putea.
La băieți.
A: Bine boss!! Să ai grijă de Maria ca te omor eu înainte să o facă ea!!
N: Și ce planuri ai pentru mâine?
J: Secret . Veți vedea.
Mk: Teoretic vorbind,daca cumva vin extratereștrii și ne mănâncă creierele sau ne vine mâzga lor de pe piele în ochi,nu vom mai vedea NIMIC.
A,N,Mk: TU TACI DIN GURA CU TOATE TEORIILE TALE IDIOATE!!!și îl pocnesc peste față. Are fata mai mare ca un dovleac,săracul.
Următoarea zi.
Oau,nici nu știu ce am de gând să fac azi!!! Azi noapte a fost cea mai ZA BEST noapte a fetelor, ne-am culcat în același pat dar niciuna dintre noi nu s-a trezit în pat:
-eu m-am trezit pe scări,eram învelita,nu știu cum de..
-Caroline s-a trezit în cadă
-Eliza s-a trezit în pod
-Anne pe masuta de cafea din sufragerie
-iar Tay în bucătărie ,sub masă,cu borcanul de Nutella în mâna.
Mesaje.
J: mi-a trimis un ditamai romanul în care a scris tot ce simte pentru mine, și toate amintirile noastre pe care le-am avut dintr-o lună; Neata,iubire!! La mulți ani , și să ne țină cât mai mult!! Azi avem un plan destul de încărcat,și sper ca te-ai trezit, puișor!! Uita-te la ușă. Ai primit un colet,nu?
Era o cutie frumos decorată și un trandafir, și în cutie se afla un hanorac,negru,pufos, pe care scrie "Mrs"
Mă gândesc ca ai deschis coletul. Trandafirul seamănă cu tine : țepos,mândru la exterior, și gingaș,iubitor,extraordinar de frumos la interior. Un astfel de hanorac am și eu, și sa-l porți diseară,când ne vom întâlni. Sa ai o zi la fel de frumoasă ca tine, a, da, nu există ceva mai frumos. Pupici.
Se pare ca azi va fi o zi frumoasă.
Admir cutia,și găsesc un bilețel :
"Știu ca nu ai nevoie,dar ti-am dat și un bilet GRATIS pentru salon, ca să te relaxezi azi ;) . Iar după,vei merge cu Tay la Shopping și îți vei cumpăra tot ce va dorii suflețelul tău. "
Nu merita să isi cheltuie banii...oricum nu îmi voi cumpăra ceva prea scump.
A fost super relaxant să merg la salon cu Tay,iar de la Shopping mi-am luat doar o pereche de botine negre pe care am de gând să le iau diseară.
Abia aștept să văd ce mi-a pregătit.
Mesaj de la Jackson:
"Puișor,ne vedem la 20 în parc, la pista de sanie. Ca să fiu sigur ca nu vei păți ceva,te va aduce Adam. Sper ca te-ai simțit bine la Spa, și ne vedem curând" .
Îmbrăcămintea
Mi-am luat botinele negre,puloverul care mi l-a cumpărat , o pereche de blugi închiși, o geacă care să se asorteze,și părul prins în coada de cal.
A: Bună seara,my lady! Urcați? Mă va omorî Jackson dacă veți păți ceva. Și se va supăra dacă nu veți urca.
M: Cu cea mai mare plăcere! Și urcăm amandoi în taxi.
Am ajuns în parc. Nu îl văd pe Jack.
M: Jack,unde ești? JACK,nu mă speria!! și cineva îmi pune mâna la gură , și adorm instant.
Totul este în ceată. Mâinile îmi sunt legate. UNDE MA AFLU?!
A: Maria,ești bine?! Cum te simți?
M: Adam,ce se petrece? Unde suntem?!
Shhtt,se aud pași.
??: Mai,mai ,mai ,pe cine avem noi aici.
M: Serios,Harry,chiar în halul asta vrei să îmi distrugi viața? Cu ce ti-am gresit??
H: Eu sunt tipul băiatului care frânge inimile fetelor și nu se lasa înfrânt , dar tu ,nu , a trebuit să te menții tare și cu ajutorul idiotului ăla m-ai uitat!! Mi-ai calcat în picioare demnitatea!! Iar acum vei plăti!!
M: BINE! FA-MI CE VREI!! Dar lăsa-mi prietenii în pace! Lasa-i să plece!!
H: Nu,tocmai de asta. Te voi ataca unde te va durea cel mai tare. Și,îi voi lua rând pe rând...începând cu Adam!! și se aproprie de el. Ce mai faci,prietene? O duci bine? rânjind în cel mai SCÂRBOS mod posibil.
A: Făceam bine până să apari în viața mea. Ce vrei de la noi?
H: Vreau să va văd SUFERIND!! Ce greu de cap ești, cum de nu ti-a făcut Maria jet?
M: Pentru ca e prietenul meu care știu ca TINE LA MINE și și-ar da viata pentru mine!!!
H: Va iau pe rând...vom juca Ruletă rusească , care supravietuieste, va primi o provocare din partea mea,care nu, ouupss! Să înceapă RULETA.
Cineva bate la ușă.
??: intruși, vino repede,sa-i oprim!!
Harry se aproprie de urechea mea și îmi zice
"Ai scăpat acum,dar cand revin esti DOAR A MEA"
Și pleacă.
Vine la noi Diana:
D: Repede, Adam, ia cuțitul asta și dezleaga-te !!!
Maria,lăsa-ma să te ajut! Și mă dezleagă.
Urmati-ma !!! Nu știu cât va putea Nial să îi distragă!!
M: Cum de ne ajuți?!
D: Mai puțină vorbă,mai multă fugă!! Hai,repede!! Mai avem puțin și ajungem !!
Și ne prind paznicii,unul dintre ei fiind Ian.
I: Chiar credeați ca veți scăpa așa de usor?! Luat-i de aici!! Nu lăsați pe nimeni să scape!!
M: NENOROCITULE!! SI AM AVUT INCREDERE IN TINE!! Și mă lovește.
Totul este în ceata,nu mai văd nimic,simt ca amețesc,aud cum îmi striga Adam numele și îmi zice să fiu tare,ca vom scapa,iar dintr-o dată se aude un glonț. O lacrima fierbinte se scurge pe obrazul meu. Cad la pământ. Totul e negru. Aud niște voci pe fundal : "trebuie să îi ducem cât mai departe de aici ,să nu îi mai găsească nimeni!!!" . Și ne urca intr-o dubă.
Următoarele zile au fost de coșmar,nu am mâncat nimic,ca noroc ca fiecare dintre noi mai avea diferite bomboane prin buzunare. Ne mai dădeau și paznicii de mâncare, dar o bucățică mică de pâine pentru fiecare,cât să ne mai țină în viață. Diana a fost impuscata in mana de catre Ian, fiindca a tradat ''mafia'' .
Harry a disparut,nimeni nu l-a mai văzut din acea seara . ACUM CE ?! MAI ADUCE ALTE INTARIRI ??!!

If OnlyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum