~~ÖNEMLİ~~

861 38 30
                                    

Merhaba arkadaşlar. Ben yazarınız. Kitap hakkında bir kaç sorum olacak. Mümkün olduğunca cevap vermeye çalışın.

-Bölümleri komik buluyor musunuz?
Düşünceleriniz benim için önemli. Her yazar için düşünce önemlidir. Beğenmediğiniz, hatalı bulduğunuz yer varsa yazın. Düzeltmeye çalışırım.

-Küfür kullanmam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Eğer rahatsız oluyorsanız söyleyin, dikkat etmeye çalışırım.

-Her bölümün medyasına ilgili ünlünün ifşasını koymam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Olabildiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama çoğu hayran dalga geçtiğimi zannedip mesaj yağmuruna tutuyor. Kesinlikle hakaret veya dalga amaçlı değil.

-Çalıntı, benzerlik gibi bölümler görüyor musunuz?
Ben bölümleri hep kendim yazarım. Bazen internet sitelerinden alırım ama kesinlikle başka kitaplardan çalmam. Görüyorsanız söyleyin. Daha dikkatli olurum.

-Sizce kitaba devam edeyim mi yoksa tadında mı bırakayım?
Benim için en önemli soru. Lütfen cevap verin.

-Kitabı beğeniyor musunuz?
Her şeyi eğlence amaçlı yazıyorum. Umarım boşuna değildir.

-Sormak istediğiniz soru var mı?
Var ise yazın. Cevap vereyim.

~~~~~~

Ben kesinlikle hepsini eğlence amaçlı yazıyorum. Hiçbir ünlüye hakaret etmem. Hatta şu ana kadar kullandığım ünlülerin çoğu idolüm. Dalga amaçlı da değil.

Lütfen olabildiğince cevap verin. Benim için önemli.

Ünlüler ve WhatsApp (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin