~Yazardan Notlar~

419 15 7
                                    

Merhaba arkadaşlar. Öncelikle banim hayal gücümü ve kitabımı okuyup oy verdiğiniz için teşekkür ederim. Eğer yeni bölüm zannedip açtıysanız ve sevindiyseniz üzgünüm. Ancak bunu uzun zamandır yazmayı planlıyordum. Yani, okumanız iyi olur.

Uzun zamandır bu kitap hakkında olumsuz yorumlar alıyorum. Elbette olumsuz yorumlar olacaktır ki başından beri vardı zaten. Ancak son zamanlarda gelen olumsuz yorumlar ağır küfürler, anneme, babama, aileme küfürler ile dolu. Bunlardan bıkmış olduğumu söylemeliyim.

Bir kıtabı beğenmezsiniz, sizin fikirleriniz ve düşüncelerinizle uyuşmayan bölümler olabilir. Ancak sırf bu yüzden yazarın ailesine küfür edemezsiniz.

Kitabı takip edenler, deli gibi yeni bölüm bekleyenler olmasına rağmen, gerçekten bıktığımdan dolayı 50. bölümde final bölümü yapmaya karar verdim.

Bu bölüm yayınladığım 46. bölüm ama kitabın asıl amacı olarak -ünlülerin konuşmaları olarak- yazdığım bölüm sayısı 43.
Konuşmalar bölümü 50 olana kadar bölüm yayınlayacağım. Yani, okumak için 7 bölüm daha var.

Neden final yapacağımı soracak olursanız, cevap vereyim.

Öncelikle kitabı ilk yazmaya başladığımda gayet iyiydi. Hiçbir problem yoktu. Sonraları (1-2 hafta sonra) olumsuz yorumlar almaya başladım -ki bu her kitapta olur- ve olabildiğince düzeltmeye çalıştım. Hatta bazı olumsuz yorumlar olumluya dönmüştü. Kendimi daha iyi hissetmiştim. Bir süre böyle devam etti.

9. bölüme kadar iyiydim. Sonra birkaç Belieber'ın saldırısı altında kaldım. Ağır ağır küfürler ettiler. Özür dileyip kendimin de Belieber olduğumu ve hiç kimseye hakaret etmek amacıyla bölüm yayınlamadığımı söyledim. O sorunu hallettikten sonra 11. ve 15. bölümde ondan fazla Belieber ile tartıştım ve sırf bu yüzden fandomdan çıktım. Hatta daha fazla tartışmayalım, onların sorununu da çözeyim diye kitabı Belieber olan kankam ile yazmaya devam ettim ve buradaki çoğu bölümde onun da katkısı var.

Ama maalesef durmadılar...

Sorun sadece Beliebers ile kalsa yine iyi ancak 20. bölümde Taylor ile ilgili yazdıklarımdan sonra olumsuz yorumlar daha da çoğaldı. Swifties ve Beliebers saldırılarına uğradım...

Oysaki iki fandomda da yer almıştım bir aralar.

Defalarca özür dilememe rağmen durmadılar. Hatta biri özelden mesaj olarak "Orospu çocukları çoğalmış." yazdı. Bir insandan hoşlanmazsınız, anlarım ama annesine küfür etmek niye?

Bu tip yorumlar daha da çoğaldıkça bölümleri daha az sıklıkla yayınlamaya başladım ve bu durum iki-üç haftaya kadar yükseldi.

Ve ben gerçekten bıktım...

Fandomda olan kişileri yoruma etiketleyip "Hadi dalalım." gibi şeyler yazmak nedir?

Genelleme yapmıyorum. Swiftie ve Belieber olan çok arkadaşım var ama bazıları gerçekten çok düşük seviyelerde.

Ve sırf onlar yüzünden fandoma laf atılıyor.

Her neyse, bu zamana kadar kitabı okuyup destek çıkan herkese teşekkür ederim. Onlara minnettarım.

Umarım sizi eğlendirmeyi, birazcık olsa da güldürmeyi başarmışımdır ki asıl amacım buydu zaten.

Sizleri seviyorum.

Hoşçakalın.!

Ünlüler ve WhatsApp (Tamamlandı.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin