Capitolul II -Bătrâna Gore

69 1 0
                                    

"Cum nu am putut eu sa ştiu?Tebuie sa aflu!"
Când toată lumea se culcă ,Margaret coborât jos să bea un pahar de lapte.Atunci cineva a început sa bată cu pumnii în ușă. Margaret a început să se sperie.S-a uitat pe vizorul uşii şi a văzut o băbuță (noaptea era furtunoasă și ploioasă).Margaret a primit-o în casă.
-Mulțumesc draga mea Margaret ca m-am primit.Te rog să îmi dai un pahar de lapte.
-Luați un loc!dar,de unde ştiu Cum cheamă?(vorbea în timp ce îi turna bătrânei lapte în pahar).
-Mmmmm foarte bun acest lapte...de unde ştiu Cum te cheamă?Draga este o poveste lungă.Iri cunosc inclusiv tatăl!
-Tatăl meu?Ce știți despre el?
-Ei bine el este pe o altă planeta unde a fost capturat de un fel de monstru...
-Oh ,doamne!Margaret începu să plângă cu lacrimi fierbinți...
-Apropo eu sunt Gore!
-Și aş putea sa îl salvez ?
-Desigur,cu ajutorul meu şi a câtorva prieteni de ai tăi!
Bătrânică Gore nu era una obișnuită, ci se putea transforma într-o pasăre mulricolora (Un fel de Pheonix*)
-Acum eu voi pleca !Dar nu uita...mâine de dimineață să pleci de acasă cu frățiorul tău mai mic şi adu-l și pe Binn !
-Bine așa voi face!
Iar bătrână Gore îşi luă zborul..ca o pasăre măreață!
Margaret urca cu pași repezi înapoi în mansarda..

O buclă în timpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum