Capitolul IV- Un nou capitol în viața lui Jake

48 2 1
                                    

-Uite ce este Jake,vom pleca împreună să îl căutăm pe tata...ne vom întâlni cu o bătrânică Gore...care de fapt este un Pheonix..Este o poveste lungă o s-o cunoști mai bine pe parcursul călătoriei.As vrea să nu te temi vei fii împreună cu mine.
-Oh Margaret nu ştiu ce să zic pe de o parte mă încântă idee că îl vom vedea pe tata dar pe de altă parte să îmi las frățiorii şi scumpa mea mămică.
-Jake nu pune aşa ideea ,Mâine dimineață mama ne va găsi acasă, ne vom întoarce în fiecare dimineață.Ințelegi?
-Da Margaret!Ooo ce pasăre mirifică .Este cumva doamna Gore?
-Presupun că da Jake...haide mai avem un pic v-om călătorii cu ea până pe planeta Hijik* .
-Planeta Hijik?
-Da Jake !Uite-o pe Doamna Gore!
-Margaret!Ai venit...El este fratele tău presupun..Nu-i aşa?
-Da!
-Celălalt băiețel .Hmmm Binn?
-Păi încă nu l-am putut lua.
-Sper că I-ai explicat lui Jake povestea.Îi spune Gore trăgând-o deoparte ca Jake să nu audă acestea.
-Haide Jake!Spune Margaret
Deodată Gore se transformă într-o pasăre .Iar cei doi se urcară pe pasăre.Se ridicară în aer ca un vis şi plutiră printre norii ca o pătură care acoperea în întregime cerul albastru ca un smarald......
Hijik*= Planetă inexistentă creată de mine (are un nume inspirat din Japonia )planetă verde

O buclă în timpUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum