1. KAPITOLA

1.3K 83 4
                                    

Večer jsme šli my tři na večeři. Sedla jsem si s klukama k Ginny. "Ahoj kluci a Hermi" řekla a usmála se od ucha k uchu. Byla to dobrá kamarádka. Při večeři ze mě vztek už opadl. U zmijozelského stolu seděl Malfoy s těma dvouma idiotama a Pansy. Ta se k němu nějak měla. Fuj. On ji, ale vůbec nevnímal. Rýpal se v jídle a nad něčím přemýšlel. Bylo to divný on nikdy nepřemýšlí. Malfoy byl docela pohledný, kdyby to nebyl takový idiot. Odvrátila jsem od nich zrak a protočila jsem oči. "Co je?" zeptal se Harry, který seděl s Ronem naproti nám "ále, podívej se sám" a hlavou jsem naznačila k zmijozelskému stolu, kde seděl Malfoy a spol. "Eh... fuj" řekl Ron a Harry se jen ušklíbl. Po chvilce jsem se nachytala, jak se zase dívám na Malfoye. Sakra co se to se mnou děje, vždyť je to můj úhlavní nepřítel. Nenávidím ho a on mě taky. Koukl se mi do očí. Ty jeho úžasné oči. Nemohla jsem se vynadívat a ani odtrhnout ty svoje. Drcla do mě Ginny se slovy "Hermi jsi při smyslech?....... halooooo" ani jsem ji nevnímala, jak jsem byla unesená jeho očima. Drcla do mě znovu "hej Hermiono! Vnímej!" křikla na mě a konečně jsem se odtrhla od jeho očí . "Em co, říkala jsi něco?" řekla jsem zmateně, protože vůbec nevím co se to semnou děje a co stalo právě teď. "Víte musím už jít. Ahoj později" řekla jsem, takže mi ani nestihla Ginny odpovědět. Rychla jsem utekla od stolu a běžela do svého pokoje. Po cestě jsem se ani nepodívala ke zmijozelskému stolu.
Celou cestu jsem běžela. I schody jsem brala po dvou, někdy i po třech. Několikrát jsem málem spadla. Ustála jsem to. Eh, ty moje vlasy, všude se motají. Pořád jsem přemýšlela co se to u večeře stalo. Když jsem jsem byla skoro u obrazu Buclaté dámy, někdo tam stál. Otočený zády ke mě. Zastavila jsem se v půlce schodiště a zatajil se mi dech.

Takže, tady je moje první kapitola. Jestli jsou tam nějaké nesrovnalosti, tak se omlouvám. :) je trochu kratší, ale budou i delší. :) :D obrázek: Draco

- NicolkaHP

♥Dramione♥Kde žijí příběhy. Začni objevovat