Hermiona
Pomalu jsem otevírala oči, šíleně mě bolela hlava. Probudila jsem se na ošetřovně. Nic si nepamatuju. Madame asi viděla, že jsem se probudila, protože ke mně rychle přiběhla "dobré odpoledne slečno Grangerová, pravděpodobně si nic nepamatujete. Tady máte, vypijte to, udělá se vám líp" říkala a mezitím chystala nějaký nápoj a podala mi ho. Vypila jsem to, chutnalo to sladce, čekala jsem to horší. "Dnes večer můžete odejít, dám vám s sebou toto do lahvičky a budete to užívat 2x denně, ráno a večer, ano?" a podala mi malou lahvičku s tekutinou. "Ano madame, a děkuju vám" madame se pousmála a odcupitala pryč. Určitě si zase po čase vzpomenu, co se stalo, nebo mi to někdo řekne.
Potom jsem si těch pár hodin do večera četla knihy, které sice neprobíráme, ale já už přečetla vše, co jsme si přečíst měli. "Slečno můžete jít na večeři, jestli budete chtít a potom na svoji kolej. Oblečení máte v nočním stolku. Nashle u večeře jestli tam budete." oznámila mi Madame, byla jsem ráda, že můžu jít pryč z ošetřovny.
Když jsem vešla do jídelny, nikdo si mě nevšímal, kromě mých přátel. Nevadilo mi to, nepotřebuji zbytečnou pozornost. "Hermiono!!" zvedli se Harry a Ron od stolu a ostatní se usmívali, když jsem přicházela. Objala jsem svoje přátele. "Jak ti je?" zeptal se Ron "moc si toho nepamatuju, vlastně skoro nic, ale jinak je mi celkem dobře" posadila jsem se vedle Harryho, naproti Ronovi.
Za Ronem, u zmijozelského stolu seděl Draco, divně se na mě díval, bylo to divné, ale po chvilce jsem to začla ignorovat. Po zbytek večera jsme se s přáteli bavili a pak šli do ložnic.Draco
Seděl jsem u stolu s těma dvěma blbcema, neměl jsem chuť k jídlu. Najednou vešla Hermiona do jídelny, myslel jsem, že na ošetřovně bude ještě pár dní. Koukal jsem na ni, jak se usmívá, když jde ke svému stolu, byla krásná. Sedla si čelem ke mně, pozoroval jsem ji, podívala se na mě a chvíli jsme se na sebe dívali, bylo to zvláštní, ale po chvíli odvrátila pohled a už se na mě nekoukla. Večer jsem šel spát, ale nemohl jsem usnout.Ahoj, no po roce jsem napsala kapitolu, ale upřímně už se mi to psát nechce.😂❤ Buď ten příběh smažu, nebo tady bude, ale nebudu psát pokračování. Promiňte💕 nebo jestli má někdo jinej nápad, tak napište.