Část 1 studený překvapení

621 35 2
                                    

Z normálního pohledu:Lucy si v klidu spala v posteli, ale ještě vůbec netušila, že ji čeká to nejhorší probuzení.
Natsu s Happym ji vlezli potichu do bytu. Natsu málem na Lucy spadl, když lezl do bytu, ale naštěstí ho Happy chytl za šálu, takže nespadl. To by úplně narušilo jejich plány.
Tentokrát ani k Lucy v noci nepřišli. Vyspali se normálně doma, aby jim vyšel jejich plán. I když jsou Vánoce tak nedají Lucy pokoj.
"Happy." Šeptl Natsu, "Já vezmu Lucy do náruče a ty mi bude otevírat dveře a jistit na schodech, dobře?"
"Aye sir!" Happy si hned dal ruce k puse a pak se koukl na Lucy. Jen se otočila na druhý bok a spala dál. Ti dva pro jistotu chvilku počkali a pak Natsu vzal Lucy do náruče.
Happy otevřel dveře od bytu. Natsu pomalu sešel po schodech dolu a pak mu Happy otevřel vchodové dveře. U Lucyina bytu byl menší trávník s jedním stromem, kde si hodně lidí dělalo piknik(Já vím, že tam nic takového není, ale teď to tady musí být :D). Natsu pomalu s Lucy došel k trávníku.
Vlastně... tenhle rok bylo v Magnolii hodně sněhu. Asi něco kolem 20ti centimetrů sněhu(U nás jednou bylo něco přes 20 cm o.o, ale letos není q.q).
Natsu si stoupl přesně nad sníh a pak Lucy pustil(Nebyla to velká výška). V okamžiku, kdy Lucy dopadla do studeného sněhu, se probudila.
"Kyaaaaa!!!" křikla. Natsu s Happym se začali strašně smát. Happy se dokonce neudržel ve vzduchu a spadl na zem.
"Natsu!" Bum! Lucy praštila Natsua do hlavy. "Tohle bylo moc! Víš, jaká je mi zima?! Tohle si fakt přehnal, Natsu!" křičela Lucy.
"No tak Lucy... Trochu se odvaž. Zítra jsou Vánoce." A Natsuovi se rozzářily oči.
"A právě proto, že jsou zítra Vánoce, bys mi měl dopřát aspoň trochu klidu." Lucy se chytla za paže a odešla do zpátky do svého bytu.
Natsu se koukl na Happyho a pak zas na Lucy jak odchází. Asi to fakt přehnali.U Lucy doma:Lucy zabouchla dveře a hned si šla zas zpátky lehnout. Byla ji strašná zima. Vždyť měla na sobě jen tričko s krátkým rukávem a kraťasy. V tomhle oblečení a ještě po ránu ji ti dva museli hodit do sněhu?
Sice ji dělali naschvály a podobné věci, ale tohle bylo trochu moct.
"Jestli kvůli nim budu nemocná, tak je osobně zadupu do země." A hned potom si Lucy pšíkla. "No... co říkám."
Najednou ji po zádech přejel jemný zimní vítr. Otočila se. Už se nedivila, že je ji taková zima. Měla celou dobu otevřené okno. Sedla si a chtěla zavřít okno.
"Lucy počkej."
"Natsu... co potřebuješ." Lucy odvrátila hlavu, ještě byla pořád naštvaná za to, co udělal.
"Není ti zima?" zeptal se. Lucy byla ještě víc naštvaná, ale nechtěla znovu křičet, protože ji byla zima.
"Ano... je mi zima. Chtěla jsem zavřít okno." Vysvětlila.
"Tak promiň... Já myslel, že se zasměješ."
"Tys myslel?" zděsila se Lucy, "Kdybys doopravdy myslel, tak bys mě do toho sněhu nepustil."
Lucy zavřela okno před Natsuovým obličejem. Happy ho mezitím vzal a sletěl na ulici. Pak společně odcházeli do cechu.Lucy si zas zalezla do postele a pořádně se zachumlala. Pokoušela se usnout, ale nějak ji to nešlo. Kvůli zimě to nebylo. Zima už ji dávno nebyla, jen se cítila divně, že na Natsua tak křičela. Přece jen... takhle žertují pořád.
"Ale tentokrát to vážně přehnali." pověděla si pro sebe Lucy, "Nebo ne..." Zavřela oči a tentokrát už usnula.


Nalu Vánoce /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat