U jezera:Lucy doběhla celá udýchaná k jezeru. Pořádně se kolem sebe rozhlédla. Ani už ji nebyla taková zima. No tak celou cestu běžela.
"Dneska se teda naběhám na rok dopředu." A setřela si pot z čela. Pak si hned všimla kluka s růžovými vlasy. Sice byl sníh a zima, ale on seděl u jezera, který bylo zamrzlé.
Lucy se narovnala a vyrazila za Natsuem.
Když k němu dorazila, tak si sedla vedle něj. Natsu ji hned zaregistroval a odvrátil od ní hlavu. Lucy si povzdychla.
"Natsu..."
"Ne... Já vám to přeju." Otočil se na Lucy s úsměvem. "Mohlo mi dojít, že spolu chodíte."
"Co? Ne!" křikla. Natsu vyvalil oči. "Já s Grayem nechodím. Navíc... on chodí přece s Juvií."
"Tak proč tě žádal o ruku?" divil se Natsu.
"No... on je nervózní, tak mě poprosil, aby si to se mnou zkusil nanečisto."
"Když tě požádá, aby si s tebou zkusil nanečisto sex, tak mu vyhovíš?"
Lucy tahle otázka strašně zaskočila. Začala se červenat. "Ne!" křikla, "Navíc... Juvia se mi už svěřila, že už to s Grayem mají za sebou." Lucy byla célá červená, když tohle Natsuovi říkala. Najednou se začala třást. Natsu si toho samozřejmě všiml.
"Je ti zima?" optal se.
"T-To je dobrý." Ujistila ho.
"No tak... pojď sem." A objal ji. Lucy se teď začala ještě víc červenat.
"Lucy..." oslovil ji Natsu. Ona se na něj koukla. "Nejsi nemocná? Jsi celá červená."
"T-To je dobrý. Radši už půjdu domů." Oznámila a pak se zvedla.
"Nechceš doprovodit?" optal se ještě Natsu.
"T-To je dobrý, N-Natsu." A pokusila se o úsměv, pak se rozeběhla směrem k jejímu domu.Další den. VÁNOCE:Lucy všechny dárky dala pod stromeček včera večer, teda... skoro všechny. Zapomněla doma jen jeden a to pro Natsua.
Chtěla mu ho předat osobně, takže ho nechtěla dávat pod stromeček. Taky by se k němu ani nedostala, protože by tam byli navalení všichni z cechu.Když došla do cechu, tak tam všichni skandovali: "Pusu, pusu, pusu, pusu, pusu!"
"Stojíte pod jmelím, musíte si tu pusu dát." Pobízel je Gray. Lucy uviděla, koho pobízí. Byl to Natsu s Lissanou.
"Tak takovou děckou." Pověděla Lissana. Natsu kývl. Lucy se na to nemohla kouknout a tak vrazil dárek pro Natsua osobě, která stála vedle ní a pak Lucy vyběhla z cechu.
Běžela na místo, kde včera našla Natsua. K jezeru. Podvědomě taky doufala, že za ní přijde Natsu.U jezera:Lucy si sedla na břeh jezera. Kdyby věděla, že nastane tahle situace, tak by si vzala brusle. A taky nevěděla proč ji to tak rozrušilo. Vždyť k Natsuovi nic necítí. Teda aspoň si to myslí. Lucy se chytla za hlavu.
Najednou uslyšela kroky. Už si v hlavě rýsovala, že je to Natsu a že se spolu dají dohromady, ale když se otočila, tak tam nestál Natsu, ale Erza.
"Erzo?" optala se Lucy a začala si utírat slzy. Erza nic neřekla, jen ji ukázala dárek, který Lucy vrazila osobě, která vedle ní stála.
"Proč si utekla Lucy?" zeptala se Erza.
"Já no... ehm..."
"Ty k Natsuovi něco cítíš, ne?" Erza se, se slovy posadila vedle Lucy.
"Ne... myslím. Arrrgg!! Je to těžký."
"Sakra Lucy! Gray konečně požádal Juviu o ruku, tak se konečně dej dohromady s Natsuem."
"A jak? Stejně... já k němu nic necítím a on ke mně nic necítí."
"Cítí... on k tobě něco cítí." Prozradila Erza. Lucy vyvalila oči. "Řekl mi to už před měsícem. Že k tobě začíná cítit něco víc než kamarádství."
"Vážně?" divila se Lucy.
"Ano..."
Lucy na nic nečekala, okamžitě se zvedla ze země a běžela do cechu. Erza ji chtěla vrátit ten dáreček, ale nějak to nestihla.V cechu:Když Lucy přiběhla do cechu tak nevěděla, co má dělat. Nepřemýšlela, jen se zvedla a běžela do cechu.
"Yo Lucy! Kde si byla. Za chvilku se budou rozdávat dárky." Natsu Lucy vyděsil. Ona ani nevěděla, co dělá, prostě Natsu čapla za šálu a políbila ho. Natsu strnul.
"P-Promiň." Lucy se hned po polibku omluvila, ale Natsu jakoby to neslyšel. Popadl Lucy a taky ji políbil. Lucy se do polibku taky zapojila. Viděl je celý cech, teda až na Erzu. Ne, počkat. Ona přiběhla ve chvíli kdy Natsu políbil Lucy. Chvilku se na ně koukala jako celý cech, ale pak poklepala Lucy na záda. Ta se odtrhla od Natsua a koukla se na Erzu. Ta ji podala dárek.
"Natsu, tady máš ode mě dárek."
"Ale Lucy... Ty už si my dárek dávno dala."
"Co?" divila se.
"Ten polibek." Lucy se začervenala, "Lucy... já tě miluju."
Lucy se usmála, "Já tebe taky Natsu."
Všichni v cechu začali jásat a pak si společně rozdali dárky.
Happy end!
Tak tady je konec :D Nelly3215
ČTEŠ
Nalu Vánoce /DOKONČENO/
RomanceNatsu a Happy vlezli do Lucyninu bytu a chtěli ji udělat studený překvapení ale tak se stoho vyrojí něco jinýho ?