Yine boktan bi sabah beynimi şişiren iğrenç alarm sesi Evet alışamamıştım Yeni şehir Yeni ev hiçbir şeye alışamamıştım geri dönme gibi bir fırsatım olsa döner miydim Evet kesinlikle herşey bu yaz başlamıştı Nasıl oldugunu bilmeden geldim buralara artık kalkma zamanı gelmişti. Üzerimdeki yorganı ayaklarımla iteleyip üstümden attım bacaklarımı yataktan sarkıtıp saçlarımı karıştırdım işte en büyük mücadelem ayna. Aynadaki ben değildim sanki morarmış yorgun bakan göz altlarım dağınık saçlarım geniş olmasına rağmen düşen omuzlarım En iyisi bir sigara yakmak komidinin üzerinde duran çakmağımı ve sigaramı alarak balkona yöneldim ifadesizce dudaklarımın arasından dökülen dumanı izlerken bi yandan da sigaramın başından dökülen külleri izliyorum sigara küllerim Ha evet yanlızdım Bir ben bir sigaram yanlız olabilirim ama güçlüyüm düşünceleri bir yana bırakmalıydım En iyisi duş almak kısa bi duş alarak gitmek zorunda olduğum Yeni okulum için hazırlanmalıydım ah ne mükemmel kolejde zengin züppelerin içinde okumak Hayır tabiki zengin falan değilim Bursluydum Ateşhan koleji adından bile Lanet okunuyor tabiki servis vb şeylerle uğrasmicam dar siyah pantolon ve bej renginde üstü olan okul formamı giydim saçlarımı herzamanki gibi dağınık bıraktım erkek adam saçıyla başıyla uğraşmaz değil mi çantama defter kalem koyarak sol omzuma attım anahtarımı telefonumu ve kulaklığımı alıp çıktım kulaklıgımı takıp yürürken kendi kendime fısıldadım selam Yeni şehir ben geldim.
Evet ilk bölümümü paylaştım lütfen hikayeme Bi şans verin vote ve yorumlarınızı bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sigara Külleri
Teen FictionDuygusuzluk Hissizlik Birer Birer Herşeyin Arttığı Bu Dünyada Tekin Ve Zenyep Aynı Hisleri Paylaşırlar.