Baştan Özetle Hayat Hikayesi

243 12 0
                                    

Bir Gece Vakti Adam Yorgun Eski Kendisini Özlüyor Ama Artık Eskisi Gibi Değil Herşey, Herşey Bırakıp Gitmiş Bu Şehirde O Koca Yürekli İnsani Yorgunluk Çöküyor Artık Uyumaması Lazım Lakin Çünkü O Adam Özlüyor Herşeyi Uyudukca Canlanıyor Herşey Birer Birer Kalbi Dayanmıyor O Adamın Artık Kaldiramiyor Belki de Bıkmış Herşeyden Ama Anlamıyor Kimse Onu.
Gelip Sormuyorlar Nedir Bu Halin Sadece Guluyorlar Ona O İse Biliyor Herşeyi Onu Bu Kadar Yorgun Hissiz Yapan Tek Şeyin İnsanlar Olduğunu Biliyor Uzak Durmak İstiyor Uzaklaşmak İstiyor Başka Şehirlerde Yasamak İstiyor Sadece O Ve Müzikleri İle Yazıyor Sadece O Adam Ağlıyor Ve Yazıyor Belki de Gecicek Sanıyor Çoğu Şeyi Ama Oda Biliyorki Geçmişi Onu Bırakmayacak Onu Her Geçen Gün Daha Kovalayacak.
Yeter Artık Diyemiyor Bile Güçsüz Kaldı Artık Herşey Dayanacak Gücü Yok Kaldıramıyor Sigarasını Yakıyor Ve Düşüncelere Dalıyor Yine Özlüyor Ama Yapacak Birşey Yok Giden Gitti Gelmiyor Artık Onu Hiç Birşey Kurtarmıyor Bıkkın Ve Yorgun Saatler Bile.
Yazmaya Başlıyor Yine O Koca Yürekli Adam Başlıyor.
Bir Gece Sahilinden Anlatıyor Derdini Denizlere Gökyüzü Duyuyor Onu Ama İnsanlar Duymuyor Bağıramıyor Sesi Çıkmıyor Sanki.Korkuyordu Herşey Böylemi Devam Edecekti Ölene Kadar Bıktım Diyor Yeter Artik Sonrasında Durakliyor Bitiriyor Satırlarını Ve Tekrardan Düşünmeye Başlıyor Etrafı Bomboş Kimsesi Yok Duvarlar Var 3 Tane Sigarasi Var Ve Orada Çalan Bir Melankoli Ağlamak İstiyor Ama Gelmiyor ki Göz Yaşları Bu Kadar Güçsüz Olamam Diyor Olmamalı.
Boyle Güçsüz Olur İse Yikacaklar Onu Zayıf Kalmak İstemiyor.
Ama Onun İçindeki Yangınları Sadece O Biliyor, İçtiği Sigaraları O Biliyor. Ondan Başka Kimse Onu Anlamıyor Bu Adam Şarkılarına O Kadar Bağlıki Neden Diye Sorar İseniz Doğruları Bu Şarkılarda Ve Onu Anlayanın Sigarası Olduğuna İnanıyor Çünkü İnsanlar Onu O Kadar Yormuş Ki Bıkmış Artık Güler Yüz Göstermekten Bıkmış.
Sormuyorlar Anlamıyorlar Onu Derdini Satırlarına Döküyor Gökyüzüne Anlatıyor Denizlere Haykırıyor.
Geçmişini Merak Ediyor İseniz Anlatayım Size.
Bundan 4 Sene Öncesi Mutlu Bir Yaşam Sürüyorken Seviyor İşte Her İnsan Gibi Ama Anlamıyor Onu O Kadın Sevmiyor Onu Diyorki Seni Sevmiyorum Yazmaya Başlıyor Bu Adam Sonrasında Sigarasını Arttırıyor Ve Şiirler Yazıyor Ama Duyanı Yok Sanki Simsiyah Bir Odada Boş Ekran Gibi Bu Adamın Hayatı Yokluk Sefalet Her Yanı.
Bomboş Kıyılarda Kürek Çekiyor Yalnızlığa Nefret Ediyor Onsuz Olan Herşeyden Kimsesiz Kalıyor Ona Dostluk Eden Sigarası Ve Kalemi Oluyor Bazense Dinlediği Melankoliler Yalnızlığın İçinde Kayıp Oluyor Git Gide Ve Gün Geliyor Yok Olmuş Hissediyor Kendisini. Bitmiş Hissediyor Ve Anlıyorki Herşey Yok Ediyor Onu Yeter Artık Demekten Baska Birşeyi Kalmıyor Ağlayamiyor Bile O Kadar Ki Hissiz Olmuş Artık.
Ve Sonucu Bu Sigarası Ve Yalnızlığı Artik Mutsuz Ve Bıkkın.

Sigara KülleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin