Okula Gidiş

141 9 0
                                    

Sonrasında Taktım Kulaklığımı Cebimden Çıkardığım Sigaramda Son Birtane Kalmıştı.Yaktığım Sigaramı Tadımlık Bir Şekilde İçerek Durağa Doğru Gidiyordum Saatim 7:35'i Gösteriyordu Daha 30 Dk Vardı Rahatladım Durakta Bekler İken İnsanların Sanki Beni Kestiğini Düşünüyordum Anlamamıştım. Sonrasında Arkamda Bir El Hissettim Kulaklığımı Çıkarıp Arkama Döndüm Benden Daha Geniş Omuzlu Saçları Tıraşlı Esmer Birisiydi Bu Yanıma Doğru Eğilip Dostum Dinlediğin Müzik Dışarıya Yansıyor Dedi. Pardon Dedim Hiç Fark Etmemiştim Kulaklığımı Çıkardım Bana Buralarda Yenisin Sanırsam Dedi. İçimden Söylenerek ''Heryerde Yeniyim Temelli Duramadımki Diye Fısıldandım.'' Sonrasında Yüzüne Dönüp Evet Buraya Yeni Geldim Dedim. Okula Sanırsam Dedi Evet Diye Mırıldandım.

Sonrasında otobüs geldi ve okula doğru gidiyordum son 10 dk kalmıştı yoksa ilk günden geçmi kalacaktım. Tedirgin Olma Tekin yetişeceksin sonrasında insanların ne kadar sesiz olduğunu gördüm ve yine kulaklığımı takarak okulun gittiği yolları izliyordum. Ve biraz zaman geçtikten sonra gelmiştik okula otobüsten indim ve o İsmini bile söyleyemediğim Ateşhan Koleji Ben Geldim.

¤¤¤Zeynep'ten Devam¤¤¤

Ah lanet olsun bu kadın ne yapıyor benim odamda yatakta sırt üstü dönerek kafamı yastığa bastırdım ve o an annenim cırlaması

" Zeynep kalk artık okula geç kalacaksın! " sanki ben bayılıyorum ya okula kalkacağım

"okulun canı cehenneme uyumak istiyorum kaybol " annem mırıldanıp odadan çıktı terbiyesiz... Evet saygılı değilim asabi sinirli bir kişiliğim var ne yapayım kalkıp direk banyoya girdim kısa sıcak bi duştan sonra odama geçtim siyah iç çamaşırımı giyip aynanın karşısına geçtim bu kimdi hoş ve çekici bir kızdım hafif dolgun kalçaların ince belim küçük omuzlarım uzun ince bacaklarımla gayet rahat bir şekilde her erkeği etkileyen bir kızdım Tek sorun karnımdaki jilet izleri yeni hayat ah ne kadarda güzel değil mi Ateşhan Koleji tiki kızlar iğrenç. Ekim ayı olduğundan hava o kadarda soğuk değildi siyah eteğimi giydim. üstümü aradım bi bej rengi bide mor vardı hemen mor üstü elime alıp giydim kahverengi uzun saçlarımı salık bıraktım doğal bir dalgalı  saçlarım var. Mor göz altlarım kapatıcı sürüp eyeliner ve rimel sürdüm şeffaf parlatıcımla makyajımı tamamlayıp konverslerimi giydim kulaklıgımı telefonumu çantamı alıp çıktım şimdi karşımda Ateşhan Koleji fısıldadım Ben geldim Ateşhan Koleji.




Sigara KülleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin