Han kollade åt höger och tar ett äpple som ser riktigt saftigt ut, ur den stora fruktskålen. Han ger mig det med en lite lustig minn. Jag tar en tugga av äpplet och Omar ser hur äpplets saft rinner ner för min hand. Han tar tag i "husållspappret" och river av ett blad. Han torkade bort all saft och jag började fnittrade lite lätt. Felix kommer in i köket.
Felix- jaså här står ni ensamma, vi tänkte kolla på skräck film, kom in till vardagsrummet om ni vill se.
Omar- Aa lämna plats i soffan.-Amandas perspektiv-
Vi gick in i vardagsrummet och ogge sa "filmen börjar nu!"
Omar- tur för vi kommer nu!! Och rusar in i vardagsrummet.
Jag bara följer efter honom in i vardagsrummet med äpplet i min hand.
Han sätter sig bredvid Oscar i soffan. Och jag sätter mig bredvid Felix.Felix mobil plingar till, han tar upp sin mobil ur sin byxficka och kollar, det var daff
Från daff💩💖 kl 22:08
Hej ni måste komma till studion nu!Till daff💩💖 kl 22:09
Okej vi kommer direktFelix ropar "skynda vi måste till studion nu!"
Varför ropar ogge.
Jag vet inte säger Felix tillbaka,Vi springer in i hallen och börjar klä på oss.
Såklart när vi låst dörren och ska springa ner till skåpbilen så blir jag jätte kissis och måste in på toa, Oscar springer upp med mig för trappen och låser upp.
Efter sådär 3-4 minuter har jag kommit ut och Oscar låser dörren igen... Vi joggar till skåpbilen och hoppar in och ogge börjar köra direkt efter vi satt på oss bilbälte.
___________________
Hej igen! Detta kapitel blev inte det längsta men inte det kortaste heller.... Skriv snälla i kommentarerna som ska hända.//Frida❤️ ps... Förlåt för dålig uppdatering idétorka❤️
YOU ARE READING
Kidnappning "the fooo"
FanfictionJag heter Amanda och är 16 år Jag blev kidnappad av the fooo, och vet inte vad som hände men något hände. Kolla gärna in denna "novel" följ gärna oxå mig❤️