Amy:M- Vztavej zlati, uz jsme tu.
A- Hmmm.
Mamka me vzbudila, kdyz uz jsme konecne prijeli k nasemu novemu domu. Tedy spis vile.
Mamka i tatka setrili jen na tehle barak a jeste lanborgini. Mymochodem to je moje :D.
Nase vila je obrovska a prekrasna. Konecne ji vidim takhle celou a nadhernou. Je sladena do cernobila. Ta krasa se neda ani popsat. Ve vnitr je sladena do cernocervenobila.
To jsou moje oblibene barvy. Popisuju je slovama, ktera jsou pro me dulezita. Cervena- laska
Cerna- smutek
Bila- stesti
Kazdy mi rika, ze sem asi upadla, smutek a nejaka dulezita vec? Pro me ano, protoze i smutek patri k zivotu.U nasi vili mame i bazen, virivku, fontanu, jezirko a obrovskou zahradu, ale co me dostalo nejvic byla ta nadherna osamela plaz za nasim domem. Proste prazdne more s pisecnou plazi a koralovim utesem.
Hned po prohlidce domu jsem bezela do meho pokoje a cely si ho prohledla. (viz. media) Prohlidka skoncila a ja si dala do skrine svoje veci. Hotovo! Rekla jsem si pro sebe a sla dolu.
A- Je mami ty varis palacinky? Mmm, ty uz jsem dlouho nemela naposledy... Pred mesicem.
M- No jo, hlavne at ti chutna.
Posadila jsem se ke stolu a a cekala na jidlo.
M- Taak, tady mas Amy a jeste pro Harryho.
Mamka nam dala talire s porci a my se pustili do jidla.
Bylo to vyborne. Moje mamka je totiz kucharka a proto skvele vari.
Ja ji chci nasledovat, ale nikde jsem nenasla misto. Tak zatim delam jen servirku v nejakem baru, rekli mi, ze kdyz se uvolni misto na kucharku nebo neco takovyho tak to se mnou zkusej.
Dnes je nedele :(. Takze zitra do prace. Budu tam od 15:00 asi do pulnoci. Nenavidim praci, ale bez ni bych nedostavala prachy. Takze tam tak nejak chodit musim.
Dojedli jsme a ja dala talire do mycky+ pribory. Uz jsem na to zvykla z prace.
Doma mame totiz rozvrh kdo co dela podle prace. Mama- vari a uklizi po dome. Ja- staram se o nadobi a proste o kuchyn a tata- ten nedela nic. Do prace totiz chodi kazdy den krom nedele. Jinak pracuje od- 06:00 do- 21:00 h. Takze toho moc doma nestihne. Pracuje v nejaky firme na vyrobu papiru. Mamce i tatovi se dostava za jejich praci dost, proto jsme si mohli dovolit nas novy dum.
Moc se tu jeste neviznam, ale za chvili si urcite zviknu.
Po jidle sem sla do meho pokoje. Sla jsem do koupelny a dala si horkou koupel s hromadou peny. To me vzdy uklidni. Vypustim vsechno z hlavy a zacnu relaxovat.
Po koupeli jsem na sebe hodila rucnil, ususila se, vyfenovala vlasy a prevlekla do nocni kosilky.
Pak uz jsem si zalezla do me postele a usla...
ČTEŠ
Sweet life
RomanceJedna rodina, která se přestěhovala do Londýna. Ještě, ale nikdo neví co se jim v Londýně přihodí.... Amy- 16let Deniels- 20let