Amy:
Rano jsem se probudila v dobre nalade. Nic me nebolelo. Tohle se stava malo kdy.
Vyskocila z postele. Presla jsem do koupelny a udelala ranni hygienu. Pak jsem se lechce nalicila a sla dolu za mamkou, ktera delala cerealie s mlekem.
A- Dobre rano.
M- Dobre. Das si?
A- Jasne.
Mamka prede me postavila misku s mlekem a cerealiemi a ja se pustila do hidla.
M- Dneska des do prace kdy?
A- Od tri. Proc?
M- Ja jen, ze bych chtela s tebou bit alespon chvilku nekde venku. Takovej holcici den. Vis?
A- Jo...vim.
Co je asi nejhorsi vec tak to je nekam si vyrazit s mamkou. Mamka se vzdy pretvaruje a dela ze sebe osmnactku :(. Strasny. Vubec se za ni neatidim.
M- Tak tedy souhlasis?
A- Alej jo souhlasim, jen mi slub, ze se budes chovat normalne. A nebudes me nejak strapnovat jako ses zvykla. Jasny?
M- No dovol, ja se chovam vzdy normane. Takhle se mnou draha mluvit nebudes. Chtela sem ti jen zprijemnit den a ty mi tu jeste narizujes, abych se chovala normalne. To si delas srandu ne?
Achjo, mamka vybuchla. To uz se ji dlouho nestalo. Ale myslim, ze sem se ji zbavila a ted budem doma. Tedy alespon ja budu doma.
A- Pudes teda ven? Nebo si se vytocila natolik, ze radsi zustanes doma?
Hups, to sem asi rikat nemela.
M- Nejdu! Zustanu radsi doma, ale ty taky devenko!
Tohle povidani uz jsem nemohla vydrzet a radsi sem sla do pokoje. S mamou a vubec rodicema se neda normalne bavit. No to mozna jeate jo, ale neda se jim nic vysvetlit a to je to nejhorsi na rodicich.
Podivala jsem se na hodiny 13:01 h. Super. Byla jsem po ty hadce s mamou unavena tak jsem si sla lehnout.
Pip pip pip
Zapipal mi budik. Jeste, ze sem si ho zapla. Vyskocila sem z postele a pred zrcadlem jsem se upravila a oblekla cerne tilko s leginama.
Pak sem sebehla schody rozloucila se s mamou a upalovala do prace.
Super v praci jsem v cas, aleson, ze tak. Rychle jsem vbehla do mistnosti za barem a oblekla si zasteru.
****
Uz je asi osm vecer a ja tu porad litam s tacem sem a tam. Jeden kluk, kterej tu sedi u baru me porad pozoruje a me to rozptiluje.
L- Tak co jak to de?
A- Ehm, to bylo na me?
L- Vidis tu nejakou jinou krasku nez si ty?
A- Hahaha, ale jo de to. Proc?
L- Jen tak, mas zitra vecer cas?
A- Ne, zitra tu sem taky. Ve stejnou dobu. Promin, ale tamhle me nekdo vola.
L- Jj.
Rychle jsem odbehla a musela jsem jit na cerstvy vzduch.
Byl to ten chlap co na me porad ziral. Byp celkem hezkej, ale co hezkej, sexy, on byl proste k sezrani. Cerne kratke vlasy, modre oci a tmace obleceni.
Vesla jsem zpatky dovnitr a on me zastavil. Pohladil me po tvari a do zasteri mi dal papirek, pak mi poseptal, ze me bude cekat. What? Odesel a ja rozbalila parirek a cetla
Zitra po praci za rohem napravo. Kdybych tam nebyl tak na me pockej. Muck
Lukas tel. 123 456 789Nwm proc, ale cislo jsem si ulozila do mobilu a papirek vyhodila do kose. Zitra sem urcite prijde takze tam nebudu muset, tedy alespon v to doufam.
****Prace mi zkoncila a ja sla domu. Mamka uz spala a nechala mi pizzu v lednici. Ohrala sem si ji v mikrovlne troube a snedla.
Vsechno jsem po sobe uklidila a sla do pokoje, vytahla sem si nocni kosili s presla do kopelny. Musela jsem se totiz jeste osprchovat, po sprse jsem se ususila, oblekla a odmalovala. Pak uz jsem si jen lehla do postele a usnula....
ČTEŠ
Sweet life
RomanceJedna rodina, která se přestěhovala do Londýna. Ještě, ale nikdo neví co se jim v Londýně přihodí.... Amy- 16let Deniels- 20let