I'll be your everything..

2.3K 191 16
                                    

​ေမွာင္​မိုက္​​ေန​ေသာလမိုက္​ညတည..

လူျပတ္​​ေသာလမ္​းႀကိဳလမ္​းၾကား​ေလးထဲတြင္​လူတ​ေယာက္​၏​သနားစဖြယ္​​ေအာ္​ညည္​းသံကတိတ္​ဆိတ္​ၿငိမ္​သက္​​ေန​ေသာပတ္​ဝန္​းက်င္​တခုလံုးကိုလႊမ္​းမိုးသြားသည္​...

Steelတုတ္​မ်ားကိုယ္​စီကိုင္​​ေဆာင္​ထား​ေသာလူမိုက္​​ေလးငါး​ေယာက္​ခန္​႔ကသပ္​ရပ္​စြာဝတ္စားဆင္​ယင္​ထား​ေသာလူႀကီးလူ​ေကာင္​းအသြင္​ပံုစံ႐ွိသည္​့လူတ​ေယာက္​အားအႏိုင္​က်င္​့ႏွိပ္​စက္​​ေနျခင္​းပင္​...

ထိုလူႀကီးကုိၾကည္​့ရတာ​ေနာက္​ထပ္​​နာရီဝက္​​ေလာက္​သာဒီလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ထပ္​ႏွိပ္​စက္​ခံ​ေနရဦးမည္​ဆိုလ်ွင္​​ေသရြာသို႔သြားရမည္​မွာမလြဲဧကန္​ပင္​....

"​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေနာက္​ဒီလိုမ်ိဳးမလုပ္​​ေတာ့ပါဘူး..တကယ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​.."

အထပ္​ထပ္​အခါခါထိုးႀကိတ္​႐ုိက္​ႏွက္​​ေနသည္​့ၾကားကအသက္​​ေဘးမွလြတ္​လိုလြတ္​ျငား​ေတာင္​းပန္​​​ေန​ေသးသည္​..မ်က္​ႏွာတခုလံုးစုတ္​ျပတ္​သတ္​ပီး​တကိုယ္​လံုး​ေသြးခ်င္​းခ်င္​းရဲ​ေနကာတုန္​ရီ​ေန​ေသာထိုသူ၏အျဖစ္​ကိုတပါးသူျမင္​လ်ွင္​သနား​ေကာင္​းသနားပါလိမ္​့မည္​....သို႔​ေသာ္​..သနားျခင္​း..ခြင္​့လႊတ္​ျခင္​း..ၾကင္​နာျခင္​း..ထို​သို႔​ေသာအရာမ်ားႏွင္​့ကင္​းကြာခဲ့တာဆယ္​ႏွစ္​နီးပါးခန္​႔႐ွိပီျဖစ္​်သာကြၽန္​​ေတာ္​လိုလူတ​ေယာက္​အတြက္​ဤသို႔​ေသာျဖစ္​ရပ္​မ်ိဳးကို​ေလွာင္​ရယ္​စရာျပက္​လံုးတခုထက္​ပိုပီးသတ္​မွတ္​မထားႏိုင္​ပါ....

"ခဏရပ္​လိုက္​.."

အသံၾသဇာ႐ွိ​ေသာသူ၏အမိန္​႔အာဏာသံဆံုးသည္​ႏွင္​့ထိုလူကို႐ုိက္​ႏွက္​​ေန​ေသာလူမိုက္​မ်ားခဏရပ္​တန္႔လိုက္​သည္​...​ေျမျပင္​​ေပၚတြင္​အတုံးအ႐ုံးလဲ​ေန​ေသာထိုလူ၏​ေဘးသို႔သြားကာဒူးတ​ဖက္​​ေထာက္​ပီးထိုင္​လိုက္​သည္​..ထို႔​ေနာက္​​ေမွာက္​ယက္​လဲ​ေန​ေသာထိုသူ၏ဆံစမ်ားကိုလက္​တဖက္​ကုိဆုပ္​ကိုင္​ကာဆြဲ​ေမာ့လိုက္​သည္​..

I'll be your everything(On Hiatus)Where stories live. Discover now