ဒီကေလးနဲ႔ေတြ႔မွ ကြၽန္ေတာ္လည္း လူဆိုးေခါင္းေဆာင္ဘဝကေန ကေလးထိန္းကိုျဖစ္လို႔.....အလုပ္မွန္သမ်ွကို လက္ေအာက္ငယ္သားေတြထံအကုန္အပ္ပီး တေန႔တေန႔ ဒီကေလးဘာေတြျဖစ္ေနမလဲ..ဘာေတြစိတ္ဆင္းရဲေနဦးမလဲ..အဲ့ဒါေတြပဲေတြးေနမိတယ္.....
အခုလည္း သူတို႔အိမ္ေ႐ွ႕ကို ကြၽန္ေတာ္ေရာက္ေနမိျပန္ပီ...မနက္ကတည္းကေရာက္ေနတာ.....အခုထိ ကေလးရဲ႕အရိပ္အေယာင္ေလးေတာင္မေတြ႔ရေသးဘူးဗ်ာ.....
Kris ကားထဲကေနတဆင့္ Chanyeolတို႔အိမ္ေလးကိုေမ်ွာ္ၾကည့္ေနရင္းသာ တမနက္စာအခ်ိန္ကုန္လြန္ခဲ့သည္.....
ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္ကြၽန္ေတာ္လည္းထူးဆန္းေနမိပါသည္.....
အရင္တုန္းကဆို မေသခ်ာမေရရာတဲ့အလုပ္တခုကို လုပ္ဖို႔မေျပာနဲ႔.....စိတ္ကူးထဲေတာင္မထည့္တတ္ပါ.....
ေနာက္တခု ...ေစာင့္ရသည့္အလုပ္ကို ကြၽန္ေတာ္သိပ္မုန္းသည္....အခ်ိန္မေလးစားတဲ့လူတေယာက္အတြက္ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕တန္ဖိုး႐ွိတဲ့အခ်ိန္ေတြကို တစကၠန္႔ေတာင္ တန္ဖိုးမဲ့ကုန္ဆံုးခြင့္မျပဳခဲ့ပါ....
ပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ စိတ္ကူးမယဥ္တတ္ပါ...စိတ္ကူးေလးနဲ႔ေပ်ာ္ေမြ႔ေနေသာ သူတခ်ိဳ႕ကို ကြၽန္ေတာ္သိပ္အထင္ေသးသည္....ေလာကမွာ စိတ္ကူးေလးနဲ႔ဘာမွတကယ္ျဖစ္မလာႏိုင္ဟု ကြၽန္ေတာ္လက္ခံထားခဲ့သည္....စိတ္ကူးယဥ္ျခင္းသည္ အသံုးမက်ေသာသူတခ်ိဳ႕၏လုပ္ရပ္သာျဖစ္သည္ဟု စြဲထင္ထားခဲ့သည္.....
သို႔ေသာ္ ယခုအခ်ိန္တြင္ ကြၽန္ေတာ္၏အယူအဆတခ်ိဳ႕ကို ကေလးကေျပာင္းလဲေစခဲ့သည္....
ကေလးသည္ ကြၽန္ေတာ့္ကို အေၾကာင္းမဲ့အခ်ိန္ျဖဳန္းတတ္လာေစသည္....
ကေလးသည္ ကြၽန္ေတာ့္ကို ေစာင့္ဆိုင္းရျခင္းကိုျမတ္ႏိုးလာေစသည္....
ကေလးသည္ ကြၽန္ေတာ့္ကို စိတ္ကူးယဥ္ျခင္း၌ေပ်ာ္ေမြ႔လာေစသည္.....