אוקיי הייתה בעיה עם הסיפור ועם הכותבת ומיום שני הפרקים יתחילו לעלות בימי שני וחמישי קבוע אני שוב מזכירה שיש מישהי שכבר תרגמה פעם אבל לא מובן ועשיתי את המאמץ והשקעתי מהזמן שלי בשביל לתרגם את הפאנפיק הזה והוא האמת אחד היפים ולקח מלא זמן עד שהכותבת ענתה לי..
קריאה מהנה ♥לואי נכנס אל חדר ההמתנה והתיישב בכיסא שמול הארי. לא כמו הפעם הקודמת, הוא רגוע, אבל לא מחייך.
"היי!" הארי אמר, מרים את ראשו מהמגזין. "זה אתה שוב."
"כן." לואי שאל בשקט. "תורם דם שוב?"
"לא, אני יכול לתרום דם פעם בשלושה חודשים." הארי הסביר. "אני פה בשביח הבדיקה הרגילה שלי. אתה?"
"המממ.." לואי חשב לרגע. "חיסונים, בשביל שפעת וכל זה, אני פשוט לא רוצה להיות... חולה." לואי הסתכל למטה בייאוש, לוחש את המילה האחרונה.
"כן." הארי הסכים. "אז מה השם שלך?"
"לואי," לואי אמר מרים את מבטו. "לואי טומלינסון."
"הארי סטיילס." הארי הושיט את ידו בשביל ללחוץ לו יד. לואי הסתכל על היד של הארי ולאחר מכן על שלו. הוא משך את שרוול הקפוצ'ון ולחץ את ידו של הארי.
"נחמד להכיר אותך." לואי אמר. "לתרום דם זה מעשה ממש נחמד. הלוואי ויכולתי לעשות את זה גם."
"למה אתה לא יכול?" הארי שאל.
"בגלל שאני..." לואי חשב לרגע. "יש לי סוכרת. ובגלל האינסולין, אני לא יכול לתרום."
"הו, אני מצטער לואי."
"זה בסדר. מה שיש לי גרוע יותר." הוא לחש.
"לואי טומלינסון." האחות קראה.
"ובכן, היה נחמד לדבר איתך." לואי אמר, קם מהכיסא.
"כן, בהצלחה לך עם החיסונים."
"תודה."
YOU ARE READING
Waiting Room//Hebrew
Fanfictionסיפור שבו הארי ולואי נפגשים בחדר המתנה של בית חולים. סיפור קצר קרדיט ל@mysecretjournal