"אני פשוט לא מבין את זה לואי, למה אתה לא יכול להגיד לי למה אתה הולך כל הזמן לרופא?!" הארי צעק.
"בגלל שא-אני לא רוצה להגיד לך! זה לא העסק שלך!" לואי צרח בחזרה.
"ובכן, אם אתה לא בריא אני רוצה לדעת לואי!" הוא צרח.
"אלו סתם בדיקות!"
"אף אחד לא הולך לבדיקות כל ארבעה שבועות לואי!" הארי צרח. "יש לך OCD? (הפרעה נפשית הקשורה לאובססיה שבה לדוגמא צריך שדברים יהיו מאוזנים וכו'..)
אתה הולך להיבדק כדי לבדוק אם יש לך חיידקים? אני תמיד רואה שאתה דואג שהכל יהיה נקי ומסודר ואתה תמיד שם משהו על הידיים שלך לפני שאתה נוגע במשהו! דלתות, מדפים, דפים, אפילו שאנחנו מחזיקים ידיים לואי! למה אתה תמיד שם את הכובע המחורבן הזה? בחוץ יש משהו כמו 21 מעלות! אתה לא צריך את זה יותר!""אוקיי סטיילס. אתה רוצה לדעת מה לא בסדר איתי? למה אני שם את הכובע המטופש הזה כל יום כל הזמן?" לואי צעק. "אני חולה הארי! אני חולה!"
"אני כבר ידעתי את זה!"
"לא אתה לא ידעת את זה!" לואי צעק חזק יותר. "יש לי סרטן הארי! פאקינג סרטן בכליות!" הוא הוריד את הכובע שלו. "ואני הולך לעשות כימותרפיה אז אין לי הרבה שיער כמו פעם! זה נראה כמו תספורת שפשוט יצאה לא טוב!" הוא הצביע על הראש שלו, על כמה מקומות שבהם אין בכלל שיער, בחלק מהאזורים אין בכלל שיער.
"אומייגד לואי... א-אני לא ידעתי." הארי אמר עם דמעות בעיניו. "אבל למה לא סיפרת לי שיש לך סרטן? אני מתכוון, אתה יכולת פשוט... אתה יכולת פשוט לספר לי..." הוא רץ אל לואי וחיבק אותו בעדינות, בוכה אל תוך הכתף שלו. "למה לא סיפרתי לי."
"אני לא רציתי שמישהו ידע. אני לא רוצה שיסתכלו עליי בתור חולה סרטן ולקבל כל מיני חרא זול מאנשים. אני פשוט רוצה לחיות את החיים." לואי הסביר.
"אני פשוט לא יכול להאמין שאתה הסתרת את זה ממני כל כך הרבה זמן. אני אוהב אותך לואי, ואתה יודע את זה, וזה משהו ענק ואם היית אומר לי את זה ומבקש ממני להתנהג אלייך כאילו זה שום דבר אני אעשה את זה. אני אעשה הכל בשבילך לאב."
"אני מצטער."
"זה בסדר. אני אוהב אותך."
"אני אוהב אותך יותר."
YOU ARE READING
Waiting Room//Hebrew
Fanfictionסיפור שבו הארי ולואי נפגשים בחדר המתנה של בית חולים. סיפור קצר קרדיט ל@mysecretjournal