Tenth Appointment

1.1K 141 60
                                    

"היי לו."

"היי האז. איך הייתה תרימת הדם שלך?"

"ובכן, כמו תמיד. איך ה... דבר שלך הלך?" הארי שאל.

"הממ, טוב אני מנחש." לואי אמר. הוא הסתכל למטה עם הבעה של אכזבה ועצב. רגלו רעדה, לא ממש, אבל גם לא קצת.

"עצבני?" הארי שאל.

"קצת." לואי אמר מבולבל.

"כמו שאמרתי בפעם הראשונה שנפגשנו. אתה תהיה בסדר."

"אבל אני לא בסדר." לואי לחש.

"מה?" הארי שאל.

"כלום."

לואי הסתכל למטה במשך שתי דקות, בוהה בריקנות. בזמן שלואי הסתכל למטה, הוא היה לגמרי בטוח מה הארי עושה לו.

"לואי טומלינסון." לואי הסתכל עליה, לוקח נשימה עמוקה. הוא נעמד, והארי תפס בידו.

"חכה." הוא אמר קם גם. "תן לי לבוא איתך."

"לא." לואי אמר.

"למה לא? אתה עצבני, ומישהו צריך להיות שם לצדך כדי שתרגיש טוב יותר."

"לא אני פשוט... אני לא רוצה שעוד מישהו יהיה איתי אוקיי?" לואי הסביר.

"אוקיי..." הארי אמר מובך. "תן לי לפחות לחבק אותך."

לואי הסתכל על הארי כלא מבין. "הממ..." הוא אמר. "א-אני מני-ח שזה בס-סדר." הוא מלמל. הוא הלך באיטיות לכיוונו של הארי, אבל הארי פשוט ליפף את זרועותיו מסביב לואי, זה לקח כמה זמן, אבל לואי חיבק אותו בחזרה.

ברגע שהם התנתקו, לואי התרחק מהארי, והלך מאחוריי האחות. "אחר הצהריים טובים מר טומלינסון, איך אתה היום."

"טוב אני מנחש." לואי שם את ידיו בכיסים, והרגיז משהו מוזר בכיס. הוא הוציא את זה, רואה חתיכת נייר שכתוב עליה משהו.

זה נראה די מביך,
אתה יודע שאני לא סטרייט
בבקשה תיתן לי לעשות את זה,
ולקחת אותך לדייט. :)

מתחת לחמשיר שהארי כתב היה את המספר של הארי. לואי חייך כמה שהוא יכל. הוא שם את הנייר חזרה בכיס, וחייך כאשר נכנס לחדר.

Waiting Room//HebrewWhere stories live. Discover now