Prológ

1.1K 73 10
                                    

Zazvonilo na poslednú hodinu a ja som vybehla zo školy. Bol piatok a tak som išla hneď domov. Po ceste som rozmýšľala čo budem robiť, ale čo iné by som ja robila ako išla von s loptou. Futbal je mojou láskou už od ôsmich rokov a ani teraz v pätnástich sa jej nemienim vzdať. Trénujem skoro každý deň ale sama. Rodičia ma nikdy nezapísali na futbal lebo ževraj "Futbal je pre chlapcov", no ja som každý deň verila že zmenia názor. Nikdy sa však tak nestalo a pre to aj teraz,keď trénujem sama, o tom nevedia. Zatrhli by mi to. V škole to je tiež podobne, ani moja najlepšia kamarátka nevie že futbal milujem. Spomeň čerta! Už na mňa kričí "Beth? Beth! Čo robíš dnes?". Počkala som ju kým debehne ku mne. Pozrela som sa do zeme a potom sa na ňu usmiala "Ani nič...Prečo?". "Ja len či nepôjdeš so mnou na nákupy". Och,nákupy neznášam. Ja si vždy kúpim čo potrebujem ale ona tam obzerá ešte veci o ktorých môže len snívať. Zatvárila som sa otrávene, ona vedela že neznášam nakupovanie. "Musím?" ešte otrávenejšie som sa opýtala. "Do kelu Bethany! A čo chceš robiť?" zasmiala sa. "Hrať futbal" nejak mi to ušlo z úst. Našťastie to nebolo asi až tak nahlas lebo to nepočula. "Fájn Sam. Ale potom mi dáš minimálne dva mesiace s týmto pokoj ok?". Veselo prikývla.

Ahojteee! :)
Prinášam vám prológ k novému príbehu. Tak dávajte mi názory do komentu ^^ Ták aby v tom nebol zmätok časti budú vychádzať dva krát do týždňa a to PONDELOK a ŠTVRTOK. Tak teším sa na vás aj na tento príbeh ^^
Vaša mousse :*

Môj futbalový sen Where stories live. Discover now