11.

841 55 21
                                    

Ahh... Milujem prázdniny! Ten dobrý pocit keď sa môžeš zobudiť aj o druhej poobede. Nie je to však môj prípad. Na moje prekvapenie vstala som o deviatej. "Smer kúpeľňa.." povzdychla som si. Vlasy na všetky strany ale aspoň nemám kruhy pod očami. Zoberem hrebeň a začnem rozčesávať moje otrasné vlasy. Následne si ich vyžehlím. Zídem dole do kuchyne a nájdem na stole raňajky. Palacinky. Vedľa bol papierik ,najskôr od mamy : Dobré ránko :)
Pripravila som ti raňajky. Písala mi Samantha že idete na kúpalisko tak som ti nechala peniaze :) Užite si to :)
-mama :)
Palacinky však už boli studené a tak som si ich zohriala v mikrovlnke. Keď som dojedla tak už mi zvonil mobil od notifikácii jak trubka. Samozrejme od koho iného by to bolo než od Sam. Z celku som sa dozvedela že kedy ideme a kam ideme a kde sa stretneme. Išla som sa prichystať aby som potom niečo nezabudla. Plavky,krém a ešte ostatné nepodstatné veci. Už som pripravená. Na seba si teraz oblečiem kraťasy a voľné tielko s nápisom freedom. A teraz už budem len čakať na Samanthu.

Sam zazvonila a ja som utekala otvoriť. S úsmevom som ju privítala a zamkla dom. "Zmrzlina!" povedala mi a tak sme išli smerom k zmrzline. Vypýtala som si tvarohovú a čokoládovú a Sam jahodovú a cookies. Akonáhle si Sam sadla oproti mne, úprene sa mi zadívala do očí. Dlho sa tak pozerala a tak som jej povedala "Už to vyklop!". Nadýchla sa a začala "Najprv sa ti chcem ospravedlniť že som ťa na tej párty opustila.." "To nič" skočila som jej do reči a následne som jej naznačila že môže pokračovať. "No... A potom som ťa videla s Nicolasom. Videla som tie pohľady, tú iskru..." povzdychla si " Takže čo je medzi vami?" upriamila zase pohľad na mňa a usmiala sa. Ja som sa začervenala. "Ehm...no..." a začervenala som sa ešte viac. Sam očividne pochopila. "Páči sa ti?.. Och, samozrejme veď to bol druhý najkrajší chalan v tom dome" zachichotala sa. Neodpovedala som, iba som sa červenala. "Tak už mi to povieš? " spýtala sa zvedavo. "A čo z toho chceš vedieť?" zasmiala som sa. "Hah, takže ono je toho viac?" Prikývla som. "Všetko" vydýchla. Pretočila som očami a potom som jej povedala väčšinu z toho. Niečo som si aj nechala pre seba.

Po ceste na kúpalisko mi Samantha len tak medzi rečou povie "Tak to sa teda budeš tešiť z prekvapenia". Pozrem sa na ňu a zastavím v strede chodníka "Aké prekvapenie?!". Sam sa zasmeje "Už by to nebolo prekvapenie". Kdeže som chcela trochu Sam nahnevať tak som sa rozbehla. A ona hneď za mnou. Museli sme vyzerať veľmi komicky. Už len pár krokov pred kúpaliskom som zastavila a vydýchala som sa. Sam tiež. "Čo si hluchá?" ironicky sa zasmiala. Blížili sme sa k pokladni keď tam som ho uvidela. Bol tam môj princ. V celej svojej kráse. Vedľa neho bol však kamarát, typujem že má niečo so Sam. Sam podišla ku chlapcovi obmotala sa okolo jeho krku a dala mu pusu. Medzi tým Nicolas stihol prísť ku mne a chytiť ma za boky. Pobozkali sme sa a bol to nádherný pocit.

Hello! It's me :D
Yup nezabudla som :D Prepáčte za pondelok ale mám toho veľa na písanie lebo ma napadlo konečne ako ukončím prvú knihu a k tomu som sa ešte zapojila do jednej súťaže :) Prepáčte aj že je časť o ničom ale... Tie dobré časti ešte len pred nami :*

Love you :*

Mousse

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 25, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Môj futbalový sen Where stories live. Discover now