Cesta domov mi trvala veľmi dlho. Nechcelo sa mi. Neviem nejak mi vyprchala tá dobrá nálada z rána. Už som bola pred domom a tak som vybrala kľúče a odomkla. "Mamí? Ocí?" jemne som zakričala a keďže sa nikto neozýval tak zrejme aj do prázdna. Ten bezvýznamný papier označujúci moje výsledky v škole alebo aj iným slovom vysvedčenie, som pripla magnetkami na chladničku. Išla som do svojej izby s cieľom zistiť či sa dnes môžem prísť pozrieť na tréning. Typovala som celkom dobre a dnes majú tréning chalani asi v mojom veku. Majú tréning okolo šiestej a ja som nevedela čo dovtedy robiť. Rozhodla som sa že niekde zbehnem so Sam a tak som zobrala mobil a vytočila jej číslo. "Áno Beth?" ozvala sa Samantha z telefónu. "Sam? Nejdeš von? Nemám čo robiť." na hodila som svoj prosebný tón. "O pól šiestej mi ale začína balet. Nevadí?" "Nie" usmiala som sa sama pre seba. Vychádza mi to tak akurát. "Tak pôjdeme sa aj niekde najesť. Tak za desať minút som u teba " ešte som jej povedala."Okey pá" odpovedala "Pá" cmukla som jej do telefónu a zložila. Prezliekla som sa a vyrazila na cestu k Samanthe. Nestihla som ani zazvoniť a už mi otvárala Sam v plnej kráse. Objali sme sa a už sa Samantha pýtala "Kam sa ideme najesť? Som už celkom hladná" "Pizza?" opýtala som. Ona horlivo prikývla a tak sme sa vybrali do najlepšej pizzerky v meste. Keď tam prídeme tak nás skoro šľak trafí. Na dverách vysí ceduľka a na nej je napísané "zatvorené". "Do kelu to sme sem išli cez celé mesto aby sme si prečítali toto?!" ukázala Sam na ceduľku a nadávala ďalej. "Kľud Sam! Tak ideme do tej druhej" povedala som jej aby sa ukludnila. Nič nepovedala len sa na mňa pozrela výrazom hovoriacim OK!. Na to sme sa obe začali smiať a v horúčave sme išli do druhej pizzerie. Tam mali chvalabohu otvorené a tak sme si objednali.
Hello!
Mno tak dnes taká kratšia a môjho názoru aj celkom nudná časť. Chcela som však aby vyšla vo Štvrtok ako som hovorila že bude vychádzať tak ju tu teda máte :) Ďalšiu čakajte v Pondelok a tam sa už bude niečo málo diať, snáď ;) :DMousse❤
ESTÁS LEYENDO
Môj futbalový sen
De TodoCítila som na sebe pohľad všetkých chlanov týmu ale mne to bolo jedno. Videla som len loptu,bránku a brankára. Chcela som veľmi dokázať trénerovi že mám na to trénovať medzi nimi. Nadýchla som sa z plných pľúc a rozbehla sa. Okolitý svet išiel bokom...