O hafta boyunca Oğuz ve Ali çok fazla konuşmadı. Her seferinde ilk adımı Oğuz atmıştı. Ama Ali onunla konuşmayı çok istiyordu ve bu sefer ilk adımı kendisi atmak istiyordu. Ama onunla konuşmak yerine sınıfa yeni gelen kişilerle konuşuyordu. Gelen dört kişi farklı okullardan transfer olmuştu. Bahar, Oğuz ile karşılaştığı anda kavgaya tutuşmuşlardı. Sebebi sonradan anlaşıldı ki Bahar, Oğuz'un ikiz kız kardeşiymiş. Ama Bahar normal boydaydı. Çikolata rengi saçları ve yeşil gözleri vardı. Teni Oğuz ile aynıydı. O ikisi kavga edince Ali, Bahar'ı öldürmek istemişti. Bunu hissedince Ali bile şaşırmıştı. Fakat sonradan Ali ve Bahar çok iyi anlaşmışlardı. Ece ise telefon başından kalkmak bilmiyordu ama hoş sohbetti. Efe ise biraz dengesiz ve şakacıydı. Arda ise spor ve macera delisiydi. Ali ile beraber iyi bir takım oluşturuyorlardı. Şimdiden çok iyi anlaşıyorlardı. Yine de, ne olursa olsun Oğuz'un Ali ile konuşmaması onun sinirini bozuyordu.
"Acaba ben mi yaklaşsam" diye düşündü Ali, bu fikir mantıklı gelmişti ona. 'Ama onunla ne konuşacağım?' diye düşündü. 'Mitoloji? Hayır olmaz. O tür şeylerle ancak benim gibi kaçıklar ilgilenir. Bilim? Hayır, oda olmaz. Futbol desem bu konuda en ufak bir fikrim bile yok.' diye düşündü. Sonra 'Sadece yanına oturup merhaba, nasılsın ne yapıyorsun mu desem acaba?' dedi ve tam ağzını açacakken 'Ya kötü bir şey olursa? Ya benimle konuşmak istemezse? O zaman ne olacak!?' diye düşündü.
"Sen neden bahsediyorsun?" diye sordu Oğuz
"Düşüncelerimi nasıl anladın yaa?" diye cırladı Ali
"Sesli düşünüyordun" diyerek Ali'yi şoka soktu Oğuz
"Ne kadarını duydun?" diye sordu Ali endişeyle
"'O zaman ne olacak?' Dedin sadece" dedi Oğuz
"Üzgünüm." dedi Ali gözlerini yere çevirerek
Oğuz ortamı neşelendirmek için bir kahkaha patlattı "Sorun değil."
"Her neyse." dedi Ali ve bir süre bekledi. Hiçbir şey olmayınca "Ee nasılsın?" diye sordu
"İyi, sen?" diye karşılık verdi Oğuz
"Bende iyi. Ne yapıyorsun?"
"Gördüğün gibi oturuyorum."
'Gerzek! Gerzek!' diyerek kendini azarladı Ali, içinden.
"Romantik olana ne oldu? Şu anda onun yardımına ihtiyacımız var" dedi Lucifer
"O bende ama sanırım başına yıldırım düşünce tüm kafayı sıyırdı" diye açıkladı Angelo
Daha sonra konuşacak konu bulamadığı için önüne döndü Ali ama bu kısa konuşma ona yetmemişti. Daha fazlasını istiyordu. Birden aklına bir görüntü geldi; ay ışığı, romantik bir müzik, o ve Oğuz. 'Ne düşünüyorum ben!? Hayır. Sadece arkadaş olmak istiyorum' dedi kendi içinden.
"Sen öyle san." dedi Angelo
"Hayır! Düşman ol!" diye bağırdı Diablo ama bunu der demez Angelo onun suratına bir dirsek darbesi geçirdi.
Kısa süre sonra Oğuz kalktı ve diğerlerinin yanına gitti. Artık Ali'nin önünde oturan Bahar, ona döndü
"Oğuz'la mı konuşmaya çalışıyorsun?" diye sordu
"E-Evet" diye itiraf etti Ali çekinerek
"Sana bir ipucu vereyim mi?"
Evet! Lütfen!" diye çıkıştı Ali, heyecan ve istekle
Bahar, onun bu tepkisine şaşırdı. Ali utanarak geri çekildi
"Neyse boş ver. Lüzum yok." dedi Ali ve başını sıraya gömdü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seremoni Şoku
RomanceŞey nereden başlayacağımı bilmiyorum, bu sebeple lütfen kusura bakmayın. Açıkcası yazdığım ilk hikaye değil ancak yayımladığım ilk hikaye. Bu sebeple şu an korku ile karışık bir heyecan duygusu içerisindeyim :D Bu hikayenin benim için anlamı büyükt...