Simsiyah geceye bakıyordum.Ve o siyahlığın içinde kaybolmak istiyordum.Sonsuza kadar burda,soğuk havayı sık sık ziyaret eden rüzgarı hissetmek istiyordum.Yine geçip gitti rüzgar.'ona' baktım.Benim gibi kenara dayanmış seyrediyordu siyahın içindeki ışıkları.Ve eminim o da seviyordu geceyi.Kızıl saçları hafif karanlıkta muhteşem bir renge bürünmüştü.Koyu yeşil gözleri daha da koyulaşmıştı sanki.Başını beş adım uzağında duran bana çevirdi.Göz göze gelmiştik sanki.Bilmiyorum,hemen kaçırmıştım gözlerimi.Görmedim.Yanıma gelip çenemi tutarak ona bakmamı sağladı.Yeşillerini kısmış,gülümsemiyordu.Aramızda bir cm kala durdu.Ne yapıyorsun diyemiyordum.Neden? Yine bilmiyorum.Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Dudaklarımın kenarına bir öpücük bıraktı ve bu hareketine tamamen zıt olarak boynuma dişlerini geçirdi.Çığlık attım.Gözlerimden yaşlar geliyordu.Ağlamıyordum sadece canım yandığı için gözlerim yaşarmıştı.Kafasını boynumdan çektiğinde göz bebekleri küçülmüştü.Büyülenmiş bir ifadeyle bana bakıyordu.Belkide bu bakış sarışın,yani Shu'da da olmuştu.Umurumda değildi.Boynumun kanamasından duramıyordum.Elimi boynuma bastırarak gözlerimi yere diktim.Görüş alanıma kızıl saçlar girdi.Önümde diz çökmüş kollarımı sıkıca tutuyordu."Ne kadar harikasın küçük cadıcık" daha deminki ciddi yüzünden eser yoktu.otuz iki diş sırıtıyordu öndeki iki sivri dişiyle.Biraz korktum galiba.Bakışlarımı yeniden kaçırdım.Ayağa kalktı ve sarıldı bana.Yüzünü başımın üzerine gömdü.İki kolunu da sırtımda çaprazlamıştı.Benim yüzüm ise onun göğüsündeydi.Hiçbir şey anlamadım yaptıklarından.Uykum vardı ve at gibi ayakta uyuyacaktım nerdeyse 'onun' omzunda.Beni yine kucağına aldı.Durumdan faydalanıp başımı omzundan çekmeden kapattım gözlerimi.Hava serin,buz gibiydim ama hissetmiyordum soğuğu.Tek hissettiğim uykulu gözlerimin kapanmasıydı.'Onun' omzunda.
Multimedia Shu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Diabolik Lovers
VampireBelkide tanrı hayatım boyunca çekmem gerekirken umursamadığım acıyı şimdi bana ceza olarak kullanıyordu?