Bölüm 2

34 5 1
                                    

Yıl 2003, Amerika, Washington DC

     Bugün Sally Jenkins adında olan 5 yaşındaki kızın hayatını değiştirecek bir bilgiyi öğrendiği gündü. Sally hiçbirşeyden habersiz her sabah yaptığı gibi kalktı ve malikanelerinin salonuna indi ve annesi ile babasına bağırarak "GÜNAYDIIIIIN!" Dedi annesi ve babasıda kafalarını gazetelerinden kaldırıp aynı anda "Günaydın tatlım." Dediler ardından annesi "Tatlım gel pijamalarını çıkarıp sana tatlı bir elbise giydirelim mi?" Dedi ve Sally usulca başını evet anlamında salladı fakat Sally, en sevdiği pijaması olan pembe pofuduk ve maymunlu pijamasını giyoyurdu ve bu pijama onun kısa kahverengi saçları ve mavi gözlerine çok uyuyordu ama elbiseleri pijamasından daha çok sevdiği için annesinin teklifini kabul etmişti.
      Annesiyle birlikte odasına çıktılar ve pembe, tüllü bir elbise giydi ve başına elbisesi ile uyumlu bir taç taktı. Annesi ile birlikte aşağı indiklerinde babası onları mutfakta bekliyordu onlar da mutfağa gitti.
       Babası Sally'i görünce "Pembe elbisen çok güzel olmuş tatlım." Dedi, Sally "Teşekkürler babacığım." Dedi ve yemek yemeye başladılar.
        Masada Sally'nin hoşuna gitmeyen bir sessizlik vardı ve birden erkek kardeşi Fred'in masada olmadığını fark etti ve "Anne, baba Fred nerede?" Diye sordu annesi "Fred hâlâ uyuyor olmalı tatlım." Dedi, Sally bunu üzerine "Peki. Ben onu uyandırıp hemen geliyorum." Dedi ve koşarak yukarı çıktı ve kendisinden 5 yaş büyük olan kardeşi Fred'i uyandırmayak için Fred'in odasına gitti ve "GÜNAYDIIIIN FREEEEEEEED!" Diye bağırdı ve sesi tüm malikanede duyuldu.
         Fred hemen yatağından fırladı ve "Sağol Sally. Bağırarak uyandırdığın için. Haftasonları uzun uyumayı sevdiğimi öğrendiğini zannediyordum." Dedi ve karman çorman olmuş kahverengi saçlarını düzeltti ve mavi gözlerini ovuşturarak ayağa kalktı. Ardından Sally'e sarıldı ve "Sen annemle babamın yanına git, ben kıyafetlerimi giyip geliyorum." Dedi, Sally yüzünde bir gülümsemeyle annesi ve babasının yanına gidip "Onu uyandırdım." Dedi, annesi "Aferin kızım." Dedi ardından Fred kapıdan girdi ve "Herkese günaydın." Dedi. Annesi, babası ve Sally de ona "Günaydın." Dedi ve Fred masaya oturdu.
          Babası söze girdi "Çocuklar sizinle konuşmamız gereken önemli bir konu var." Dedi. Fred "Nedir baba?" Diye sordu ve babası "Yaz tatilinde Londra'da bulunan Liverpool Street'e taşıncağız ve Fred sen okuluna orada devam edeceksin ve Sally sen de okula başlama zamanın geldiğinde okula orada başlayacaksın." Dedi Sally çok mutlu oldu çünkü Sally farklı yerler görmeyi çok severdi fakat Fred, Sally kadar mutlu değildi çünkü Fred eski okulunda çok popülerdi ve burada çok yakın arkadaşları olan Jack ve Dylan vardı ve ayrıca burada bir de sevgilisi olan Angelina Ortiz vardı ve Fred bu kızla çıkmayı başarmak için çok uğraşmıştı ve şimdi tüm bu emeği boşa gidecekti ve bunu hiç istemiyordu bu nedenle "Hayır! Kesinlikle olmaz. Benim burada bir düzenim var." Diye bağırdı ve babası daha sert bir ses tonu ile "Hepimizin burda bir düzeni var Fred ama işim nedeniyle Londra'ya taşınacağız. Bunu engelleyemezsin." Dedi Fred ise "Ama baba..." Dedi babası "Aması falan yok Fred. Taşınacağız dedim ve bu konu burada kapandı." Dedi ve yemeğine devam etti fakat Fred bir şey yemiyordu Sally bunu gördü ve annesinin ona yaptığı gibi o da Fred'e yemek yedirmeye çalıştı fakat Fred ağızını açmıyordu. Sally bunun üzerine "Uçak geliyooor." Dedi ve yemeği uçak gibi ağabeyi Fred'e yedirmeye çalıştı ve Fred bu sefer Sally kıramadı ve yemeği yedi. Sally için bu günün sonrası gayet normal geçmişti fakat Fred biraz kızgındı.

Radyoaktif OdaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin