"Zırrr zırrr"
Off alarmın sinir bozucu sesi sayesinde biraz uğursuz olsada kalktım.bugün ilk iş günüm hemen yatağımı toplamaya başladım ve giyeceğim kıyafetleri kapıp hemen tuvalete koştum.yüzümü yıkadım dişlerimi fırçalayıp üstümü giyindim ve kahvaltimi yapmaya basladim.sofrada domates salatalik peynir zeytin çay salam sucuk pastirma ve ekmek vardi hepsinden biraz biraz yedikten sonra evden çıkıp rakip çiftliğin yolunu tuttum.
Evettt çiftliğin önüne geldim ve elimi kapıyı tıklatmak için kaldirdim tam kapiyi tiktiklicaktimki arkadan bir toynak omzuma dokundu korkutan hızlı bi şekilde arkamı döndüm ve"Hassiktir"
Arkamda bir katır vardı.hemen çığlık attim korkudan sonra bize doğru yaklaşan bir kız gördüm.
Benim yaşlarimda hafiften sarışın saçları dalgalı ve yeşil gözlü bir kızdı.yanima geldiginde bana ilk dediği şey
"Aa sanırım katırımla tanışmıssınz" deyip gülümsedi bende
"Evet tanıştık çok iyi bir tanışma olasada"diyip sırıttîm ve "bir adi varmı?"dedim bir katırın adı olabilirmiydi nasil yani bende saçma bisey sormustum yani.kızda cevap verdi."evet var adıda selen katır selen"inanamadim hangi insan katira isim takardiki sonra başa döndüm ve "bende bu çiftliğin sahibine gelmiştim onunla tanismak icin bak yan taraftaki ciftlik benim bende bana rakip olan ciftikle tanismak istedim.sen buranin sahibini taniyomusun?" Dedim ilk defa bu kadar uzun bir konuşma yapmıştım.kız şaşırdı ve dudaklarini oynatmaya başlatı...