Ik kijk om mij heen of er niemand is, snel grijp ik het en loop weg. Niemand heeft het gezien hoop ik. 'He, jij daar blijf een staan' hoor ik iemand roepen. Fock, fock, fock ik ben betrapt. 'Hallo meisje? Ik wil alleen ff met je praten.' fock, fock gewoon doorlopen alsof ik nix hoor. 'Hallo?! Waarom loop je nou weg?' 'Wat, wat wil je van mij?' zeg ik kattig terug. 'Ik wil vragen wat je met mijn bus doet.' kut hij is van hem, eigenlijk wil ik door lopen omdat ik het koud heb, maar ik moet wel stoppen. 'Oh zijn ze van jou, ik dacht...' 'Je dacht: He laat ik anders ff een spuitbus jatten, hij staat erzo mooi en er is niemand bij.' reageert hij bot terug. Hoe kan ik ook zo dom zijn om te gaan jatten. 'Ja ik dacht van jaa..' 'Je dacht wat?' 'Nou ik dacht als ik hem niet mee neem, neemt iemand anders hem mee, maar mag ik nu gaan? Ik heb het koud, want het is al half vier 's ochtends terwijl ik half 3 al thuis wou zijn...' 'Ja als je mij belooft niet meer te jatten.' 'Oke ja het spijt me, hier heb je hem terug.' 'Nee je mag hem houden.' 'okee bedankt.' zeg ik snel en loop weg. Na 10 minuten lopen ik thuis aan gekomen. Snel klim ik via mijn raam de slaapkamer in en ga in me bed liggen.
TRINGG TRINGG, ik wordt wakker van mijn wekker. Ik kijk naar de tijd en zie het het kwart over zeven is. Ik ben echt kapot. Ik heb zo'n korte nacht gehad en veel beleefd.
Snel sjees ik naar het station om met de trein naar school te gaan. Ik loop naar het goede perron en stap mijn trein in. De spuitbussen van gisteren zitten nog in mijn tas en ik bekijk ze. De spuitbus die ik van de jongen heb gekregen , nouja gekregen, hangt een briefje aan. Ik wil net gaan kijken wat er opstaat als de treinconducteur eraan komt. Snel laat ik mijn ov-chipkaart zien, hij knikt en loopt verder. Stiekem ben ik heel benieuwd wat er opstaat, maar ik bewaar het voor thuis.
Op school aangekomen ben ik super moe. Niet gek als je zn korte nacht hebt gehad.
Mijn eerste twee lessen zijn tekenen, super leuk! Je mag zelf kiezen wat je maakt. Ik maak iets met graffiti, ik maak hem voor luke, mn broer. Hij houdt net zoveel van graffiti als ik. Tis een verassing voor zn verjaardag. Ik moet nog kijken of het lukt, maar dat zie ik dan wel.
Na tekenen heb ik gym. Ik hou super veel van sporten, alleen... Met deze klas? Nee. Ze spelen vals, hebben echo en noem maar op. Sindsdien doe ik nooit meer mee. Of ik ben ongesteld, of ziek, hoofdpijn en andere dingen. De leraar blijft me geloven dus ja.
Na gym engels, gatver. Daar ben ik toch zo slecht in. Voor een toets leer ik dan 3 avonden. Wat krijg ik ervoor een 3,9.
Mensen uit mijn klas die leren ff de avond daarvoor en halen een 8, een fucking 8. Ik schiet ze nog een keer neer man.
Verder had ik nog een paar lessen en was om 4 uur uit.
Snel fiets ik met mn oude vertrouwde fietstie naar het station, gelukkig inderdaad oude fiets anders wordt hij zo gestolen, op station thuis heb ik wel mijn eigen fiets staan, om nou 3 fietsen te kopen plus dan ook nog die van mijn broer. Dat is iets te enthausiast qua geld voor mijn ouders.
Als ik eindelijk in de trein zit overweeg ik het om op het briefje te kijken, naar denk dan toch ik bewaar het voor thuis.
Op het station aangekomen zoek ik mijn fiets, maar kan hem nergens vinden. Fock denk ik hij is toch niet gestolen. Naar huis lopen is veels te ver. Als ik nog snel en blik doe op de fietsenstalling zie ik mijn fiets staan, gelukkig denk ik en fiets snel naar huis.
'Ik ben thuis!!' schreeuw ik door de gang en het hele huis. 'Oke, zo samen naar de brug?!' schreeuwt Luke terug. Das een ding vanons, gewoon lekker tegen elkaar schreeuwen. 'Ja! Wel pas na het eten hoor, anders hebben we vet kort.' schreeuw ik weer. 'Okee' zegt Luke nu zachter omdat Hij naast mij staat.
Goeie lengte qua hoofdstuk of moet hij langer? Laat het maar ff weten xx