8.Kapitola

44 6 1
                                    

Prišiel som ku vchodu dediny a všetci tam stali. Žeby ma čakali? Nie to nie pomyslele som si.
Hneď ako som zosadol ma všetci začali zdraviť. Bol to divný ale pritom úžasný pocit. Niaky chlapik mi povedal že sa mi postará o koňa. Ja som neprotestoval a dal som mu ho. Otočil som sa a za mňou stála Tina. "Ahoj " pozdravila ma "Ahoj. Prečo to všetci stoja? " spýtal som sa. Tina vzdychla "Jeden vlk vyzval Árona k boju o postoj alfa samca. " Pokýval som hlavou "A prečo ho vyzval ?" Tina sa na mňa pozrela ako na debila " Žeby preto lebo chce byť alfa? " až keď toto povedala mi to došlo. Stále som bol prekvapený z toho čo sa stalo doma. Ale nechcel som na to myslieť a tak som povedal "Ináč zostavam tu" Tina sa na mňa a usmiala sa "To je super. " "Kto vlastne vyzval Árona? " chcel som vedieť "Ale jeden magor. Volá sa Bob a myslí si o sebe príliš veľa len preto že je pekný a namakaný. Dúfam že prehrá. Keby bol on alfa nebol by to už raj" povedala to tak smutne až som ju musel objať "Neboj on nevyhra. Áron je lepší. " usmiala sa na mna a odtiahla sa. Zrazu pri mne zapišťala banda báb. Myslel som že ohluchnem. Pozrel som sa pred seba a uvidel dvoch vlkov. Jeden bol čierny a druhý hnedý. Boli od seba dva metre a zavládlo napätie. "Boj je rozdelený na dve časti " povedala Tina " prvá je niečo ako predohra. Skúmajú a hľadajú svoje slabiny. Druhá je ta krutejšia.
Biju sa až do vtedy kym sa jeden nevzdá." prikývol som "A čo sa stane s tým čo prehrá " "Vyhostia ho to zo skvorky" povedala . Vlci na seba zaútočili. Nebola to až taká hrozná bitka. Len sa zhazdovali a škriabali. Zazvonil niaky zvonček a odtiahli sa od seba. Všimol som si že čierny vlk kriva. "Ajaj Áron je zranený ". Za chvíľu sa do seba pustili strašne brutálne. Škriabali sa, hryzli. Jeden druhému chcel prehryznúť tepnu. Čierny vlk sa sklonil a pohryzol nohu hnedemu. Ten silno zaknučal a spadol. Čierny na neho vrčal. Ten sa premenil na človeka a zakričal "Dosť! Vzdavam sa! " čierny od neho ustúpil a povedal "Zmizni už ťa v živote nechcem vydieť. " porazený posluchol. Postavil sa a odišiel. Áron zavyl a mi všetci s ním. Väčšina sa tešila. Prišiel k nám a povedal "Správime si hostinu na moju výhru". Každý začal jasat a tešiť sa.

Poviem vám keď vlkolaci robia party tak je to mega party. V hlavnej uličke bolo okolo sto stolov s rôznymi druhmi jedla. Neviem kedy to stihli všetko navariť a nachystat ale keď sme prišli všetko bolo spravené. Jedlo bolo vynikajúce. Krásné bolo to že sa nikto nehadal a neboli žiadne konflikty. Všetci tu žili ako jedna veľká rodina. "To zvykne bývať raz za mesiac " otočil som sa a zbadal Tinu. "To naozaj? " spýtal som sa. Prikyvla "Poď tancovať " natiahla ku mne ruku a ťahala ma na parket. Z veľkých reproduktorov sa valila moderná hudba. Deti sa tam naháňali a starší tancovali. Tina sa začala vlniť do rytmu hudby a ja tiež.
Keď sme dotancovali išli sme si dať niečo sladké.
Ako sa pomali stmievalo, deti išli domov a zostali uz len dospelý a starší tínedžeri. Niekto doniesol alkohol a začala sa dospelácka zábava.
O takej polnoci sme všetci začali upravovať. Každý zobral niaky tanier a pomohol. " Kde budeš spať? " spytala sa ma Tina. "Fuha ani neviem. " až teraz mi došlo že nemám kde spať. "Môžeš ísť k nám. Máme jednu voľnú izbu. "Povedala a ukázala na neďaleký moderný domček. Vyzeral útulne. "Hej veľmi rad " usmial som sa. Chytila ma za ruku. Ja som si s ňou preplietol prsti a išli sme ruka v ruke domov. Otvorila dvere a prešli sme do kuchyne. Za jedálenským stolom sedel jej otec. Chlap ktorý ma premenil na vlka "Dobrý " pozdravil som. Robil niečo na počítači a musela to byť veľmi zaujímavé lebo neodtrhol od toho zrak. "Ahoj. A tykaj mi prosím " "Fajn" hlesol som. "Tati Nico tu dnes bude spať lebo ešte nemá dom. " povedala Tina. "Fajn môže spať v izbe pre hostí " postavil a vypol notebook. Premeral si ma od hlavy až po päty "Neviem či som sa už predstavil ale volám sa Mark " prikyvol som. Obišiel nás a vyšiel po schodoch.
Tina mi ukázala moju izbu a popriala mi dobrú noc. Ľahol som si a rozmýšľal nad tým čo mi spravili ľudia ktorým som veril. Oklamali ma. Hrali sa že ma ľúbia. Potriasol som hlavou. Nechcem už na to myslieť ,s tými ľuďmi som už nadobro skončil. Prevratil som sa na bok a snažil sa zaspať. Zrazu sa otvorili dvere ale nechcelo sa mi pozrieť kto vošiel. Cítil som že dotyčný si sadol na posteľ a spýtal sa "Spiš? " "Už nie " otvoril som oči a uvidel Tinu. Čierne vlasy mala rozpustené a mala krátke pižamo na ktorom mala nápis. Cez deň som anjel a v noci diabol. Na tom tričku som sa musel zasmiať. " Poď sem " zdvihol som ruku a Tina sa ku mne pritúlila. Zaborila mi tvar do hrude a ja som jej ruku položil na jej pas "Dobrú " zamrlala mi do hrude. " Dobrú" povedal som a pritiahol som si ju bližšie. Po chvíli som počul ako odfukuje. Po mali som zaspal aj ja.

Tak. A na svete je ďalšia časť. Prepáčte za gramatické chyby a ďakujem za vote a comm. Zachvilu budú vianoce a prichystala som si pre Vás prekvapenie.
Ľúbim vás:*

Wolf BoyWhere stories live. Discover now