10. Kapitola

65 9 2
                                    

Ahojte urobila som video ku knihe ale neviem ho pridať :( dam vam aspoň link na youtube a kto chce môže si ho pozrieť .
https://youtu.be/guyBHPCOssk
To je on. Chcem sa poďakovať Sakkkure že mi s tým pomohla. Dakujem moja a táto časť je venovaná tebe :*
Príjemné čítanie prajem

O dva dni neskôr
Fajn dnes mám prvý tréning pomyslel som si. Lilo sa zdá byť celkom fajn.
Prišiel som na veľkú lúku kde boli všetci nováčikovia. "Čau Nico " otočil som sa a uvidel vysmiateho Lila "Ahoj." podal som si s ním ruku "No čo, pripravený? " spýtal sa ma. "Jasné" prikývol som. Prišli sme do veľkej budovy ktorá vyzerala ako posilka. "Tu ti vypracujeme telo" oboznámil ma Lilo. Fajn pomyslel som si. Do posilky som chodieval.
Myslel som si že mám super kondičku ale zmýlil som sa. Ako prvé som začal behať. Hodinu stále. Myslel som že skapem. Ako druhé sme išli zdvíhať činky. 25 až 30 kilo. No zbohom. Ako tretie sme robili cviky na brucho. Bol to zabiják.
O týždeň
Celý týždeň sme robili toto isté do kola. Ešte mi Lilo zmenil aj jedálniček. Nič sladké len zeleninu a mäso spracované len na prirodno. Ale zabralo to. Mám viac vypracované telo.
"Fajn Nico " začal Lilo "dnes začneme s druhou fázou tréningu. Tá bude trvať len tri dni". Len tri dní? Nijak krátko. Nedalo mi to a spýtal som sa "Len tri dni? Nie je to nijak málo "
"Áno je " pritakal "Ale je to menej náročný tréning. " To je dobré . Bude to trvať menej a nebude to ako istá smrť. Vyšli sme na lúku kde boli skoro všetci ako vlci ."Druhý tréning je o tom ako sa premeniť na vlka a naspäť. Ako bojovať ako vlk."
Lilo sa postavil oproti mne. Pozerali sme sa na seba dobrú minutu. Čakal som že niečo povie ale bol ticho. "Tak" začal som "čo mám robiť? " Lilo sa uvoľnil a povedal "Skús sa premeniť " Okay povedal som si. Zavrel som oči a snažil som sa. Otvoril som ich ale nič. Stále som človek. Skúšal som to znova a znova ale stále nič "Dobre" začal Lilo "zavri oči a počúvaj ma." Ako povedal tak som aj spravil. "Spomeň si na to aké je to byť vlkom " v pamäti som lovil svoje chabe spomienky. Prerušil ma Lilou hlas "Sústreď sa na šum potoka, na spev vtákov, na prírodu okolo teba. Predstav si ako beháš po lúke. Ale nie ako človek, ako vlk." Keď toto povedal cítil som sa ako v raji. Všetko som počul, cítil. Tie predstavi boli super. Otvoril som oči. Všetko som videl jasnejšie. Pozrel som sa na ruky, no skôr na laby. Pozrel som sa na Lila. Bol celý bez seba "Fajn " povedal "Teraz sa skús premeniť " chcel som sa spýtať ako ale namiesto slov som zavrčal. "Kľud chlapec " povedal Lilo. Položil mi prst na pysk aby ma utíšil. Zdalo sa mi to ako divné gesto ale nechal som to tak. "Zas ma budeš počúvať. Okay? " pokýval som hlavou na znak súhlasu. "Spomeň si na niaku peknú udalosť kde si bol človekom " . Chcel som si spomenúť ako som sa naučil jazdiť. Ten deň bol úžasný ale hneď sa mi sprotivil. Ty ľudia ma zradili. Spomenul som si ako som sa prvý krát opil ale hneď som to vyhnal z hlavy. Človek ktorý ma na to nahovoril ma tiež zradil. Bol som v koncoch. Ale potom ma napadlo ako mi pomohla Tina. Spomenul som si na tých úžasných ľudí ktorých som tu spoznal. Otvoril som oči a bol som ako človek "Trvalo ti to trocha dlho " začal Lilo "ale dostal si sa z toho. Na dnes máš voľno. Uvidíme sa zajtra. " tľapol si so mnou a odišiel.
Išiel som na čistinu kde som mal čakať Tinu. Sadol som si a čakal. Začul som šuchot a otočil som sa. Myslel som si že to bude Tina ale bol to Lilo. "Ahoj poslala ma Tina. Príde neskôr ma ešte nijaku prácu " otočil som sa späť k nadmernému výhľadu a cítil som ako si Lilo ku mne sadol, no skôr na mňa nacapil. Medzi nami mohlo byť len tak päť centimetrov. Cítil som sa blbo. Otočil som sa naňho "Ehm " nevedel som ako začať. Zdalo sa že pochopil a odsadol si trochu ďalej. Usmial som sa a pozeral na jazero. Bolo mi trápne sedieť len tak ticho tak som mal v pláne spýtať sa ho niečo. Sedel v tureckom sede, hlavu mal sklonenú a hral sa s trávou. Vyzeral byť smutný. "Deje sa niečo? " spýtal som sa. "Ale niee." povedal a smrkol. Prisadol som si bližšie "Mne sa môžeš vyrozpravat" povedal som a uškrnul sa. Lilo sa na mňa pozrel a zasmial sa "Nič mi nieje. Len som rozmýšľal" prikyvol som. "Ty miluješ Tinu? Však?" táto otázka ma zaskočila. Jasné že ano. Pozrel som sa mu do oči "Jasné že áno. " "Fajn" povedal a pozrel sa na zem. Snáď ju tiež nemiluje? Veď je to jeho sesternica. "Dávaj si na ňu pozor. Je to poriadna sviňa. " S týmito slovami sa postavil a odchádzal. Chcel som sa ho spýtať čo tým myslí ale už som zbadal Tinu ako ku mne kráča. Objal som ju a znova si sadol. Ale Lilové slová mi nedali pokoj. Čo tým myslel? Zajtra sa ho na to spýtam.

Ďalšia kapitola.
Priznám sa vám. Túto kapitolu mám napisanú už od Silvestra. No nie celú ale väčšinu. Prepáčte že ste na to museli tak dlho čakať. Ďakujem za vote, comm a čítanie. Na obrázku je Lilo
A čo myslíte prečo sa Lilo správa tak divne? Píšte do comentov ak niečo tušite :D
A veľa šťastia v škole keďže ide ten polrok. Hlavne deviatakom. :*

Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jan 14, 2016 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Wolf BoyTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon