Değerleriniz neler ? Günlük eylemlerinizin ahlak anlayışınızın ve inanç sisteminizle örüştüğünden emin olun.Bugün her ne olursa olsun , yarım kalmış önemli işlerinizi halledin.Bugün ve muhtemelen haftanın geri kalanı boyunca daha iyi hissedeceğinizin garanti ederim.Üzgünseniz, kendinize arkasından gelecek sevinci hatırlatacak zamanı tanıyın.Unutmayın ki gecenin en karanlık olduğu zaman şafaktan hemen öncesidir.Bir yara izi , derin bir şey yaşamış olmanın sembolüdür. Kimimiz gözle görülen fiziksel yara izleri var . Yara izlerinizi ve hayatınızın daha iyi şekillenmesine nasıl katkı sağladıklarını hatırlayın. Aklınızı kurcalayan bir şey çerçevesinde yüzleşin. Aksine meseleleri sakince birlikte halletmenin yolunu bulmaya çalışın.Sorunun size ne hissettirdiğini ve tekrarlanmasını önlemenin yolunu ifade edin. Herkesten bir şey öğrenin . Sizi inciten ve hayal kırıklığına uğratan insanlardan vile .Hayatınızdaki mutlu bir anı düşünün. Size verdiği mutluluk için şükredin. Karşınıza çıkan bütün olasılıklara açık olun. Başarı ve mutluluğun nereden geleceği asla bilemesiniz .Hayallerinizi konusunda ise korku ya da ilham eksikliği hissediyorsanız , motivasyonunu yüksek bir arkadaşınızla zaman geçirin ve ilham alın. Bir korkunun yerine bir dileğinizi ya da hayalinizi koyun ve ona odaklanmaya başlayın. Elde etmek için elinizden genli yapın.Bir dostunuz ya da aile üyelerinden birinin hangi davranışı sizi deli ediyor? Sizinle sandığınızdan daha alakalı olabileceğini düşünün ve üstünde çalışmaya başlayın . Büyümek , olgunlaşmak için hobilerinizden vazgeçmek demek değildir.
Keyif aldığınız şeylere her zaman vakit ayırın. Kendi özgürlüğünüzü cepte görmeyi, ona sahip çıkın ve etrafınızdaki insanlarda özgürlüklerine sahip çıkmalarına yardım edin. Kendinize gülün. Her şeyi çok ciddiye almayın . Utancın en iyi ilacı kendinize gülebilme özgüvenidir. Sözlerinizden şüphe edilmesin. Eylemlerinizin sorumluluğunu alın . Bugün , geçen ay yaptığınız ya da söylidiğiniz için kötü hissettiğiniz bir şey hakkında kendinizi ele verin. Kendinizi keşfedin ve değerlerinizden ödün vermeyiniz.Hayallerinize ve amaçlarınıza ulaşmak için çok çalışın. Hayallerinize sadece siz gerçekleştirebilirsiniz. Sizi kim örnek alıyor? Başkalarına yardım ederek iyi bir etki ve ilham kaynağı olduğunuzdan emin olun. Zihninizi geçmiş ve gelecekten kurtarın . Anı YAŞAYIN.
))*$85{e
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şimdi Çocuk Olmak Vardı
Short StoryBeklerdim hayattan bunu bana yapmasını , çektirdikleri yetmezmiş gibi bir de pişkin pişkin sırıtıyor hala...