Çocukluğumun Güzel Yanları

83 5 0
                                    


    Çocuklukta ne yaşadıysanız kardır çünkü ileridebüyüdüğünüz zaman çocukluktan kalan resimlere baktığınız zaman siyah , beyaz ,soluk ve siliktir.Oysa bunun değeri geçirdiğiniz zamanın kıymetini bilmediğiniz için ve çocukluğunuzudoyasıya yaşayamadığınız için , ama bunun sebebi siz değilsiniz ya bu hayatıyaşamak zorunda kaldığınız için ya da bu hayatı siz farkında olmadan seçtiğiniziçin.Oysa gökyüzü gibi bir şey buçocukluk , hiçbir yere gitmez; sahiden de hiçbir yere gitmiyor , elimizdentutmuş gibi her yere geliyor bizimle . Herkesin çocukluğunu yaşayamamış olması 'onaelleme , şuna elleme'dedikleri için içimizde kaldı halbuki ne olacaktıki yani elleseydik .İşte bu yüzden yüreğimiz hep ÇOCUK kaldı.Çocukken pamuk helvaya yapışmış suratım... Elma şekerine bulanmış yüzüm...Otururken ayaklarımın yere değmediği günleri özledim. Çocukluğumun en güzelyanıydı ; Uğur böceklerinin uğur getireceğine inanmak.Benimde koşup oynamak , düştüm zaman dizimdeki yarayısaran annemle , kahkalarımı içten , hayalleriminpeşinden koşmak hakkım.   'Ona elleme , şuna elleme demekler beni durduramassınız çünkü ben çocuğum ve beni kısıtlayamassın. Elimde beni çocuk yapan haklarımı alamassınız çünkü çocuklar kanadı kırık bir kuşa benzer , kendilerini özgür sanırlar ama aslında onlara bu duyguyu hissettiren şey çocukluktur ve durmaz , durdurulamaz .İçindeki sesi bastıramıyorsan eğer bilki çocukluğunu elinden almışlardır.Çocukluğumuz öyle fakirdi ki , ecel gelse alamazdı. Ona o kadar değer veriyorduk çünkü bizi biz yapan tek şeydir o ve o bizim en temel hakkımız ve bir kuş gibi özgür olup hayatın derin yaralarına göğüs germeyi , hayatı acısıyla tatlısıyla tadını çıkararak yaşamayı , dolu dolu bir çocukluk yaşamak için.Çocukluğumu geri verin bana , verin ki hiçbir şey düşünmeden uykuya daldığım gecelere olan özlemimi gidereyim , verin ki güzel bir gülü karanlıktan kurtarayım , verin eve giren o sıcak güneşi ışığa dönüştüreyim , verin ki mutlu olayım . Çok mu şey istiyorum sizden. Bunca şeye rağmen Söyleyin!.. Ben hala çocuk muyum?

<5 







Şimdi Çocuk Olmak VardıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin