1# Sahte Film İzleme Siteleri

114 1 0
                                    


İlk olarak bundan başlayalım.

"SAHTE FİLM İZLEME SİTELERİ"

Film izlemek hepimizin ( yani neredeyse ) sevdiği bir olay olsa da bir siteden izlemek başımıza gelebilecek tehlikeli olayları da yanında taşır : virüsler , reklam yazılımları , solucanlar.

Nasıl olur diyorsanız olay şöyle :

Bir film izleyesiniz geliyor , açıyorsunuz bilgisayarı , yazıyorsunuz Google'a

Bilmem Ne HD Türkçe Dublaj İzle

Karşınıza bir sürü sonuç çıkar ve birisine tıklarsınız
( Ya en üstteki siteye ya da adı en güzel olan siteye tıkladığınızı biliyorum )

Site açılınca bunların yarısı uygunsuz yarısıysa saçma sapan reklamlar çıkar. ( Kötü amaçlı bir siteye girdiyseniz )

Sonra yok kapatma yerine
tıklayayım , oynatma butonuna tıklayayım derken yanlış bir şeye basarsınız veya ekranınıza bir reklam sitesi açılır.Sonra kurtul işin içinden.

KÖTÜ FİLM SİTELERİNDEN NASIL KURTULUNUR / KAÇINILIR?

Bana sorarsanız film krizine girmediğiniz sürece güvenmediğiniz film sitelerinden bir şeyler izlemeyin.

Ama yok illa izleyeceğim diyorsanız şunları uygulamalısınız :

1-ADBLOCK
Bu eklenti tarayıcınız tarafından indirilebilir.Kullanması tamamen ücretsizdir ve çok yararlıdır.Oyun oynarken veya sitelerde sörf yaparken ekranı kaplayan rahatsız edici reklamları yok eder / engeller.Bence ne olur ne olmaz YÜKLENMELİ..

2-Bir Anti Virus Programı
Bunun nedenini çok da açıklamama gerek yok.Bazı antivirus programları süresi dolsa da ücretsiz özelliklerinden yararlanmanızı sağlıyor ve bilgisayarınızı koruyor.Yararlı olduğu şüphesiz..



İnternetin 10 Belası Ve Kurtulma YollarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin