Capitolul 1

93 11 1
                                    

Stau in coltul indepartat si intunecat al cameri . Tremur . Ma tem . Ma inspaimant . Se aproprie de mine.

- N-Nu! Te rog ! Lacrimele au inceput sa formeze izvoare in ochii mei .

Ma apuca de brat cu brutalitate ridicandu-ma in picioare .

- Ce ai zis ? Ma rogi tu pe mine ? Imi zice el cu voce groasa facandu-ma sa ma cutremur . M-a izbit puternic de zidul din spatele meu , cazand la pamant ,lasand o bubuitura puternica in urma . Mi-am inchis ochii prefacandu-ma ca am lesinat ,ne mai putand suporta durerea provocata de el .

- Ce nu mai rezisti ?! Ai lesinat ?!spune el cu sarcasm in voce .

Auzeam cum scoate ceva din buzunar . M-a luat de gulerul camasi ridicandu-ma in picioare  si tragandu-ma de mana dreapta . Am simtit lama rece al cutitului strapungandu-mi pielea incheieturi. Am tresarit , dar ochii nu i-am deschis deoarece ma temeam sa dau ochii cu monstrul ce mi-a distrus viata . Enervandu-se de gestul meu , ma izbit de pamant ,indreptandu-se spre usa trantind-o cu putere lasandu-ma sigura in bezna ce ma inconjura . A plecat . Mi-am deschis ochii ,fiind intampinata de negura cameri . Mi-am tras genunchii la piept si inceput sa plang .

Monstrul dureri si-a facut din nou aparitia , strangandu-mi inima in ghearele lui , lasand bucati ce poarta amintirile dureroase ale vieti mele . Durerea este ceva ce toti fugim ••• dar durerea este peste tot , nu te va parasi niciodata . In spatele tau se simte prezenta bestiei care iti sopteste la ureche " nu vei scapa de mine " . Vrei sa ignori vocile din capul tau dar nu poti ...la un moment dat cedezi ...tipi de durere , plangi pana nu mai poti respira si vrei sa mori ...nimeni nu te poate salva decat tu insuti . Dar tu te-ai pierdut . Mintea ta , cuprinsa de bratele frici ,ce a trezit la viata amintiri ce greu au fost uitate , este plina de ganduri infricosatoare . Gandurile tale sunt mult prea zgomotoase , nelasandu-te sa dormi . Durerea provocata de fiecare rana a inimi tale o simti amplificandu-se pe minut . Lumea din jurul tau nici nu observa zambetul tau fals ce ascunde o mie de rani . E incredibil cum un zambet se poate transforma in mii de lacrimi intr-o secunda .

. Durerea schimba omul . Ai vrea ca totul sa se opreasca ,dar se agraveaza . Iti este frica de oameni , de durere , de intuneric si de viitor . Ti-ai pierdut increderea in sine si ai uitat cine esti cu adevarat . Nimeni nu e acolo pentru tine , nimeni nu te intelege , nimeni nu stie ce simti . Ai vrea sa fi ca inainte , dar nu poti . La un moment ajungi sa te intrebi " Oare ce gust are fericirea ? "       

Mi-am strans mai tare genunghii la piept . Nu mai puteam sa plang , nu mai aveam lacrimi . Se aude scartitul usi care se deschide . De spaima am inchis ochii . Ii aud pasi grei pe parchetul masiv al camerei . Simt doua maini straine asezandu-se pe umeri mei .

-Totul va fi bine ! Auzind aceea voce am sarit in bratele lui , afundandu-ma in imbratisarea sa de "urs
"

El este singurul ce ma intelege , ce are acelasi destin , ce are mai multa ura in suflet decat iarna frunze

El este clona mea .















Code: highestUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum