Zdravím, smrtelníci.
Tak nějak se ukázalo, že nedokážu vymyslet normální dárek... pro nikoho! A zvlášť pro boha, sakra, je to těžší, než se zdá. :D
Ale je to tu, je to vánoční, je to FrostShield, je to sladký (asi) a trochu švihlý, abych pravdu řekla.
Maya
Zrovna když dojídal poslední kousek pizzy, uslyšel otevírání dveří, následnou ránu a zaklení. Odložil na stůl prázdnou krabici a lépe se posadil.
"Co to děláš?" zeptal se, když viděl svého blonďáka táhnout obrovský balík.
"Možná bys mi měl pomoct," vydechl kapitán unaveně.
"Avšak jen proto, že tě mám rád," usmál se Loki a díky němu byla daná věc brzy v obývacím pokoji na koberci, nechávajíc za sebou mokrou cestičku z rozpouštějícího se sněhu.
"Je to strom," konstatoval bůh nechápavě.
"Ano, je to vánoční strom," zasmál se Steve a sundal si bundu.
"Ach jistě, to je takový ten oblíbený svátek, na kterém všichni Midgarďané tak lpí?" zeptal se Loki, ale i tak mu pomáhal s osvobozováním jehličnanu z obalu. Steve už si na ty jeho štiplavé poznámky zvykl a tak to přešel a společně se jim povedlo stromeček postavit do připraveného stojanu v rohu pokoje.
"Nezmínil ses mi, že jsi také fanouškem tohoto zvláštního období a hodláš jeho přípravou zanedbat péči o mne," rýpnul si bůh.
"Myslel jsem, že bys byl rád, kdybychom byli o Vánocích spolu," prohodil Rogers a setřepal si mokré kapky z vlasů. "Vsadím se, že ledničku už jsi celou vyjedl, takže nebudeš trpět hlady, když mi pomůžeš s cukrovím."
"Co je cukroví?" zeptal se černovlásek a oči mu zajiskřily nadšením. Steve se jen usmál a začal sklízet věci ze stolku. S prázdnou krabicí a několika plechovkami zamířil ke koši.
"Tak za prvé, na něco jsem se zeptal," řekl Loki a začal ho pronásledovat po bytě. "A za druhé, což bys také neměl opomenout, nedostal jsem ani polibek na uvítanou."
"Teď ne, Loki, jsem úplně promrzlý. Musím si dát sprchu," odpověděl jen a hned zamířil do ložnice pro čisté oblečení.
"Jsem ledový obr, myslím, že v té první části nevidím problém a k té druhé... umyji ti záda."
"Dnes ne, máme hodně práce, pokud chceme stihnout napéct a uklidit. Ráno musím brzo vstávat."
"O důvod víc, dát si na chvíli pauzu," zastavil ho bůh a objal ho. Rogers mu objetí oplatil, vážně potřeboval odpočinek.
"Od zítřka mám volno na celé svátky a budu tady už jen pro tebe, slibuju," pošeptal u a políbil ho na tvář. Zajímavé bylo, že bůh lsti ani neprotestoval nad odmítnutím, většinou se pral o trochu pozornosti a vášně.
"Nejlíp mi pomůžeš, když umyješ to nádobí."
"Jakoby se již stalo," ušklíbnul se.
"Myslím normálně, ne kouzlem."
"Kladeš vysoké nároky," zaprotestoval Laufeyson.
Kapitán se jen usmál a zmizel ve sprše. Zajímalo by ho, odkdy začal Lokiho brát jako svého přítele? Nicméně už se stalo a nedokázal si představit, že by se vrátil domů a nikdo by na něj nečekal a v noci se k němu netulil.