O gün hava yağmurluydu ve sert bir rüzgar esiyordu. Güneş hiç doğmayacak gibiydi. Masum bir çitçi tarlasına tohumlarını ekiyordu. Önünden hızla bir şey geçti. Çiftçi ne olduğunu göremedi. Ensesinde soğuk bir el hissettiği anda vücudu büyük bir acıyla kaplandı. Kanı boynundan çekiliyordu. Saniyeler sonra adam yere yığıldı. Cansız beden tarlanın ortasında öylece çürümeye bırakılmıştı. O akşam çitçi eve gelmeyince ailesi tedirgin oldu. Jandarmaya haber verdiler. Bir gün sonra ailesi ölüm haberini aldı. Otopsi raporunda bile ölüm sebebi belli değildi. Sadece bu çitçi değil , o gün tarlasına giden bütün çitçiler aynı şekilde katledilmişti. Herkes o tarlaların lanetli olabileceğini düşünüyordu. Ama öyle değildi. O tarlalarda vampirler vardı. Çitçinin kızı Megan bu olayı araştırmaya başladı. Babasının ölüm sebebini öğrenmek için aynı gün tarlaya gitti. Hava bir yıl önceki kasvetliydi. babasının bulunduğu yere itti ama kan izi yoktu. Aynı zamanda da raporda da ölümden sonra tek bir damla kan kalmadığı yazılıydı. Demek ki babası önce öldürülmüştü sonra da bütün kanı alınmıştı. Ama öyle değildi. Çifti bütün kanı alınarak öldürülmüştü. Megan ensesinde soğuk bir el hissetti ve çığlığı bastı. Çünkü eli hissetmesiyle ıssırılmıştı. Vampir zehri kanına karışmış ve dönüşümünü başlatmıştı. Bu onun canını çok yakıyordu. Olduğu yere yığıldı. Kıvranmaya başladı. Ardı arkası kesilmeyen çığlıkları kulakları dolduruyordu. Biraz sakinlediğinde göz kapakları ağırlaşmaya başlamıştı. Ama ağzından hala acı dolu iniltiler çıkarıyordu. Megan'ın bu kadar dayanıklı olması Alex'i şaşırtmıştı. Alex onu kuçağına aldı ve evine doğru koşmaya başladı. Mean'ın gzleri çoktan kapanmıştı fakat bilinci yerindeydi. Megan'ın en son hissettiği şey ise birinin onu kucağına aldığı oldu. Gerisi ise karanlık...
Medya Megan.
Arkadaşlar bu benim ikinci hikÂyem. İlk hikayem olan SON ÇEKİRDEK kitabına da bakarsanız çok sevinirim. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Şimdiden herkese çok teşekkürler. :) <3