(MEGAN'dan)
Uyandığımda başım çok ağrıyordu. Umrumda değil ama en son neredeydim ben? En son biri beni kucağına almıştı ama gerisi yok. Acaba ne zamandan beri buradayım? Saat kaç ve en önemlisi neredeydim?(YAZARDAN)
Bu soruları kendisine büyük bir sakinlikle sordu. Saat kaçtı bilmiyordu çünkü oda zifiri karanlıktı. Kapıyı açtığında gözleri kamaştı. Yapay ışığın bile gözlerini bu kadar rahatsız etmesi normal değildi. Karşısında (medyada) gitarıyla uğraşan bir çocuk oturuyordu.
-Nerdeyiz ve ben neden buradayım.
Bunu bağırarak söylemişti.
-Bir bana bağırma. İki sen neden o tarladaydın? Üç nerede olduğumuz seni ilgilendirmez. Dört eğitimin için buradayız.
-Ne eğitimi? Ben okulumu tamamladım zaten ve nerede olduğumuz beni ilgilendirir çünkü eve gideceğim.
-Hayır gitmeyeceksin çünkü eğitimin yeni başlıyor.
-Ben diyorum sana aptal ben eğitimimi tamamladım. Al evde kapı gibi diplomam var. Gidip getirebilirim istersen.
-Hayır ben zorunlu eğitimden bahsetmiyorum. Gerçi bu da zorunlu da. Neyse seni bir okula yazdırdım. Odada yeni kıyafetler var git giyin. Birazdan yola çıkarız.
-Ben uyandığımda odada...
-Ben bıraktım.
-Ama...
-Boşver onu bunu da git giyin. Megan derin bir nefes aldı.
-Peki. Odaya geri döndüğünde yatağın üstündeki kıyafetleri gördü. Çok şaşırmıştı. Sonradan aklına okuduğu kitaplar geldi. İzlediği dizi-filmler. Bu ev ve bu çocuk tam bir vampir filminden fırlamış gibiydi. Acaba olabilir mi ? Diye sordu kendine. Sonra bu düşüncesinin ne kadar sacma olduğunu anlayıp düşüncesinden kurtuldu. Vampir diye bir şey yoktu. Ama olabilirdi de. Giyindi. Eski kıyafetlerine bakınca bluzünün sağ tarafında kan lekeleri yoğundu. Çocuğun olduğu odaya geri gittiğinde onu duvara yaslanmış bir biçimde telefonuyla oynuyordu. Sahi onun adını hiç sormamıştı. Bir anda Megan'ı kucağına aldı. Bu sırada Megan bir çığlık attı. Sonra çocuk onu arabaya bıraktı ve hemen yanındaki sürücü koltuğuna oturdu ve arabayı sürmeye başladı.******************************
Arkadaşlar merhaba bu benim ikinci hikayem. Bölümü aslında dün koyacaktım ama bazı aksiliklerden dolayı koyamadım. Yeni yılının kutlar en içten dileklerimi iletirim. Mutlu yıllar ve yorum yapmayı unutmayın çünkü onlar benim için çok değerli. Şimdiden güzel yorumların geleceğine inanıyorum. Yazım yanlışı olabilir kusura bakmayın çünkü S3 mini den yazmak kolay değil. Anlayışınız için teşekkürler.
NOT:Meraklı vampirlerimiz için medyayı sona bıraktım. MEDYA tabikide kim olabilir. İsim tahminlerinizi bekliyorum. ;)