Dedicatie: CarmenOprea
Eram în sala de repetiți vorbeam ca între fete când deodată apare Madam-Hrișhca speriată.
-Fetelor!Janette .... S-a accidentat ....
-Ce?! -strigăm toate în cor.
-Spectacolul e distrus!
-Dar nu o putem înlocuii? -întreabă Ana- Jade știe toată coregrafia eii!
-Da Jade! -spune Madam-Hrișca cu puțină speranță în glas -
-Eu...Eu nu ..eu nu pot! -spun fugind de acolo cu lacrimi în ochi-
Ies din clădirea uriașă oprindumă în fața eii ca să mă calmez .
-Nu pot...Nu o pot lăsa pe Madam-Hrișhca așa.A muncit mult pentru acest moment .
Mă întorc înapoi în mica încăpere intrând în ea hotărâtă
-Să înceapă spectacolul!
Toate fetele se bucură și mă iau în brațe .Imediat sosesc și băieți și intrăm pe scenă .
(Căutați pe youtube On Beat -Violetta )
Era așa frumos pe scenă.
-După spectacol -
-Bravo fetelor!- spun eu ieșind de pe scenă!-
După ce spectacolul e gata mă hotărăsc să mă distrez puțin. Merg către casă. Când ajung îmi iau o rochie neagră,niște pantofi cu toc super înalt negrii , mă machiez cu un negru cu puțin sclipicii si cu un ruj roșu foarte aprins. Ies pe ușă și pornesc către Club-Rosset . Intru pe ușă așezânduma la bar pe scaun .
-Un pahar de tequila ! -spun eu uitândumă în stânga mea. Era fix el..Cel care ma rănit atât . -
După câteva pahare bune eram beată mucii.
(ATENTIE +18)
Mă ridic îndreptândumă către el.Mă așez în poala lui sărutândul sălbatic.Se ridică și mă ia în brațe ,eu încolăcindumi picioarele în jurul taliei. Ca prin magie ajungem în cameră.Mă trântește pe pat el sărutândumă pe gât.Îmi deschide fermoarul rochiei trăgând disperat de ea . Într-un final reușește. Îi deschid nasturii cămășii și fermoarul blugilor,rămânând astfel amândoi în lenjerie. Își strecoară mâna rece pe la spatele meu deschizândumi sutienul,eu admirândui pieptul bine fâcut. Se joacă puțin cu sâni mei după care începe să îi sugă. Il împing de pe mine câzând pe pat după care mă urc pe el și încep să îi plasez săruturi umede. Îmi trage chiloței mei negri jos ,eu rămânând goală. Îi văd umflătura din pantaloni . Zâmbesc pervers și într-o secundă era gol si el. Mă joc putin cu "membrul" său în timp ce el îmi admira sâni. La un momendat nu se mai putu abține și mă trântise pe pat , începând să mă sărute sălbatic din nou. Se aplecă spre "locul " meu sensibil și începe să mă lingă cu poftă. Era așa sexi cu pătrățele sale. Se pregătește să intre în mine ,eu ștând cu inima la gură.
Intră în mine cu putere încât sunt sigură că i-am lăsat semne grave pe spate .Face mișcări de dute-vino rapide . Nu mai puteam rezista niciunul. Ne dăm drumul amândoi,după care cade lângă mine gâfâind. Îmi ia mâna și mi-o pune pe "membrul" lui șoptindumi să o strâng.O strâng cât pot eu ,zâmbind astfel când aud un geamăt. Îmi pune o mână pe "zona" mea.Adormim amândoi așa .
(NU E VINA MEA DACĂ AȚI RĂMAS CU TRAUME!!!!)
Mă trezesc șimțind o mână pe "zona" mea. Întorc capul speariată.Când îl vâd parcă explodez. După câteva minute îmi dau seama că strâng ceva în mână. Mă uit cu puțină frică apoi o trag repede. Mă ridic ușor și mă duc să fac un duș rece .
-Haide Jade! -aud eu din duș-Nu mă mai pot ține !
-Așteaptă! -țip eu încercând să mă prefac că nu îmi pasă -
-Ahh .... Nu mai pot ! -spune intrând în baie .
Îmi acopăr ochii ca să nu văd nimic.
-Gataa?!Ieși odată!
-Huh... Gata. -spune ieșind-
Nu pot să cred ce am făcut aseară. Mă durea burta îngrozitor . Îmi venea să vomit .
-după ceva timp de vomitat -
Ies din baie cu un gust amar în gură.
-Âăă.. Jade? -spune El cu un glas cam tremurat-
-Da? -Întreb eu în timp ce beau un pahar cu apă-
-Noi ..aseară ... Nu am folosit prezervativ ...Tam Tam Taammm......
Ce ziceți? Hă?Hă? Știu...scurt .. Next la măcar 1/2 comm.
CITEȘTI
Demon Interior
RomansaMergeam către camera în care se presupune că ar fi trebuit să fie clasa de chimie . Intru trântind ușa când îl văd .... Era cu Iasmin...o făceau .... -Nu pot să cred ... Nu pot să cred ... -spun eu fugind - -Stai...Nu e ceea ce crezi Jade .. 30%...