O günün sabahı uyandığım da kendimi Kayranın yatağında buldum. Üzerimdeki kıyafetler çıkartılmış yerine Kayranın tişörtlerinden bir tanesi üzerime geçirilmişti.
Yataktan kalkıp Kayraya seslendim. Yoktu, ev boştu. Bende daha fazla vakit kaybetmeyerek kendi kıyafetlerimi giyip evden ayrıldım.
Başım dayanılmaz ağrıyordu. Adımlarımı hızlandırarak eve girdim. İlk işim elimi yüzümü yıkamak oldu. Daha sonra telefonumu alıp Kayraya mesaj attım.
"Müsait olduğunda bana uğrarmısın?"
Dün gece aramızda bir şeyler olup olmadığını öğrenmem gerekiyordu.
Kahretsin ki başımın dayanılmaz ağrısı düşünmemi engelliyordu. Dün geceye dair hiç bir şey hatırlamıyordum.
Telefonumun titreşim sesiyle irkildim. Mesajda,
"Akşama doğru sendeyim." Yazıyordu.
Saat sabahın dokuzuydu, ben o zamana kadar nasıl bekleyecektim?
Başımın ağrısının geçmesi için ağrı kesici yuttum ve üzerimdekilerden kurtulup yatağıma yattım. Kendimi uyumaya zorlayarak gözlerimi kapattım.
Rüyamda, bir yere götürüyordu Kayra gözlerimi kapatmış beklememi istiyordu daha sonra bir uçurumun ucuna getiriyordu beni, gozlerimi çözdükten sonra yanıma gelip arkamdan sarılıyordu belimdeki kolları gevşediğinde ise aniden beni uçurumdan aşağıya itiyordu çığlık atıyordum, kurtulmaya çalışıyordum tam düşeceğim sırada kapının zil sesinin ısrarla çalınmasıyla gözlerimi açtım.
Korkmuştum ve nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Kendi odamdaydım herşey rüyaydı.
Daha fazla yatakta oyalanmadan kendime gelip kapıyı açtım. Gelen Kayraydı.
"Kusura bakma, uyuyordum duymamışım."
" Önemli değil."
"Geçsene içeri."
Kayra salonda otururken bende üzerimi değiştirmek üzere odama geçtim.
Aklım hala rüyadaydı. Ne anlama geldiğini bilmiyordum. Gerçekten kötü birisi olabilir miydi? Kötü birisi olsa bile bir neden yokke bana neden zarar vermek istesin? Neden yapsın ki bunu?
Kendi iç sesimle kavga etmekten bir sonuca varamıyacağımı anlayınca salona Kayranın yanına gittim.
"İyi misin Almina?"
"Evet, neden sordun?"
"Yüzün sapsarı."
"Yorgunluktandır." Diyerek Kayrayı geçiştirdim. Asıl konuya gelmek istiyordum.
"Dün gece içkiyi fazla kaçırmışım. Seni de rahatsız ettim." Diyerek konuyu açtım.
"Ne rahatsızlığı çok güzel bir geceydi." Ne? Güzel bir gece miydi? Bir şeyler yaşamış olamayız, bana böyle bir şeyi sormadan yapmış olamaz.
"Efendim." Diyerek daha açık konuşması için içimden dualar ediyordum.
"Yani birlikte vakit geçirmemiz çok keyifliydi." Kendi iç sesim aklımı karıştırıyordu ve düzgünce düşünemiyordum. En sonunda dayanamıyarak, herşeyi açıklığa kavuşturmak için,
"Kayra bizim dün gece aramızda bir şey oldu mu?" Pat diye kaba bir şekilde sormuş olabilirdim evet ama bunu bilmem gerekiyordu.
Kayra kahkaha atmaya başlamıştı.
"Kaç dakikadır bunu sormak için mi şekilden şekle giriyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımı Çalan NOEL (#WattyTR2016)
Historia CortaHer noel mutlu geçer diye bilirdim.. #WattyTR2016 Bu hikaye yılbaşı için yazılmıştır.