Minyoung sedang menanti di bus stop seorang diri.hari pula kian mendung.
"Argh mne plak appa ni?terpaksalah aq balik jalan kaki,haish"minyoung mengorak langkah dengan cepat bimbang hujan turun.
Tiba2 kakinya tersadung pada sebatang kayu."arghh!"minyoung mengerang kesakitan.
Hujan sudah turun renyai2.kakinya tidak mampu bergerak seinci pon.
"Hey,gwenchana?"suara garau seorang lelaki membuat minyoung terkejut.dia segera mendongak memandang lelaki itu.
"Err..saya okey"minyoung cuba untuk berdiri tetapi dia jatuh semula.lelaki itu hanya memandang.
Tidak semena mena lelaki itu mendukung minyoung."yah!!turunkan saya!"minyoung meronta ronta utk dilepaskan tetapi lelaki itu hanya mengendahkannya dn membawa masuk kedalam kereta.
"Awak nak bwak saya pegi mne ni?awk nk culik saye ke hah??!!saya jerit nnty!"minyoung memandang kearah lelaki yg hanya beriak biasa itu.
"Aq nak bwak kau blik rumah..."tanpa sempat lelaki itu menyambung minyoung sudah menjerit terlolong dri dlm kereta itu.
"Tolong!tolong ade orng nak culik saya!!"lelaki itu membulatkan matanya dan menutup mulut minyoung.
"kau ni terjerit-jerit kenapa?aq nk bwak balik rumah kau lah"selepas lelaki itu bersuara,dye segera melepaskn tangannya dan memandu kereta itu.
"So,bagitau aq mne rumah kau?klau x aq bwak blik rumah aq je"
"Eee..awak ni knape hah?"minyoung terus sahaja memukul bahu lelaki itu.
"Hoi2 kang accident bru tahu..jdi tunjuklah cpat mne rumah kau,nk smpai rumah aq ni"
"Ni ha,ikut jalan ni"tak lame lpas tuh rumah minyoung pun sampai.
"Kau xbleh jalan kn?meh aq dukung"lelaki itu segera mendukung minyoung.
"awak ni malulah dpn omma saya!"minyoung menutup mukanya.
"Omo!knape anak omma ni?"
"Err..dia ni jatuh dkat tepi jalan tdy,tuh yg saya tolong tuh"lelaki itu menjelaskan.
"Oh yeke..masok lah dulu ltak minyoung ni kat sofa"
Setelah meletakkan minyoung di atas sofa,lelaki itu segera bergerak keluar dari rumah.
"Eh...awak!thanks tau!"lelaki itu hanya tersenyum dan berlalu pergi.
YOU ARE READING
[[COMPLETED]]Just Leave Me
Romance"Kadang,aku perlu pergi" Tetapi.. Jangan bimbangkan aku, Fikirkan dirimu. Sudahku berikan yang terbaik, Untuk dirimu..